af en toe lijk ik de hoop te verliezen

A

Anoniem

Guest
Sorry hoor meiden, maar moet echt even klagen. Het lijkt erop dat ik af en toe de hoop begin te verliezen. net na mij menstruatie om de dag geklust in de hoop van dat ik zo rond de 24 geen menstruatie zal krijgen. heb ik vandaag weer bloedverlies het is nog maar de tiende van de maand. vorige maand ook al een cyclus van 20 dagen nu dus weer een cyclus van 20 dagen. zo word ik toch nooit zwanger. en wat ben ik dan jaloers als je weleens hoord dat er ook meiden zijn die in de eerste ronden al zwanger zijn sorry meiden.
misschien heb ik geluk en zet de menstruatie niet door maar ik geloof er nu even nie meer in.

zo moest ik even kwijt
liefs hilda

Klaag maar raak hoor, daar zijn we ook voor!! Het is ook erg lastig om dan nog te weten wanneer je het beste zwanger kunt raken! Mijn cyclus heb ik geen idee van, dus ook geen idee wanneer het beste te klussen. Maar kop op!! Wie weet is het innestelingsbloed en ben je gewoon zwanger!!

Niet de moed verliezen hoor!! Heb je trouwens al eens een ovulatietest gebruikt? Misschien dat je dan weet wanneer je je ei hebt en dus moet klussen! Heb het zelf nog nooit gebruikt, maar hoor er goede verhalen over!

Succes hé!!!!!

Liefs!

Als je een cyclus van 20 dagen hebt heb je op dat 6 al een eisprong. Dat betekent dus vroeg klussen. Misschien is je ongie dan nog niet helemaal over, maar het is het proberen waar om nu op dag 5 te gaan beginnen!

Succes!

Misschien inderdaad ovutesten gebruiken of temperaturen? Misschien krijg je dan een beetje meer inzicht in je cycus. Mijn cyclus is juist erg lang met een late eisprong. Door te temperaturen (op aanraden van mijn huisarts) kwam ik daarachter. Nu, na bijna een jaar, ben ik 5 weken zwanger......

Lieve Hilda,

Weet je wel zeker dat je een eisprong hebt gehad?

Voor zover ik het begrepen heb, is een eisprong zo vroeg niet mogelijk, simpelweg omdat zo'n ei de tijd moet hebben om te groeien. Een late eisprong kan om die reden dus weer wel.

Ik zou er toch eens mee langs de huisarts.

Heel veel succes!
Maaike

Hoi Hilda!

Wat vervelend dat het niet lukt.
Zelf heb ik nu ook het zelfde.
Ik word bijna om de 2 weken al ongesteld...
Bij mij 1e kindje was ik de eerste keer zwanger.
Na het verwijderen van mijn spiraal is alles over de rats.
Natuurlijk ga ik me bedenken of het nog wel mogelijk is om een 2e kindje te kunnen krijgen.
Ik kijk het nog even aan en dan ga ik naar de dokter.
Ik heb geen trek in elke morgen temperaturen en ovulatie testen.
Hoe meer ik ga doen hoe erger de frustratie gaat worden denk ik.
Ben vandaag ook weer ong geworden, dus zit ook in een dippie.
Nou ja de volhouder wint zal ik maar zeggen??
Sterkte!
Groetjes ILse

Dag!
Mag ik vragen hoe lang jullie al bezig zijn Hilda?
Een cyclus van 20 is inderdaad kort, Ik heb een cyclus van rond de 26 dagen en we zijn nu met ronde 11 bezig. Ik weet dat er veel mensen zijn die nog veel langer bezig zijn, maar ik begin me nu wel wat ongerust te maken.

Liefs

Terug
Bovenaan