af en toe soort menstruatiepijn

Ik heb af en toe soort menstruatiepijn. Niet heel erg en het komt en gaat. Maar nu wel al voor tweede dag. Moet ik me zorgen maken ?, verder geen bloed ofzo. Heeft iemand daar ervaring mee ?
Ik ben 5 weken zwanger.

Groetjes, Petra
 
Denk dat het de innesteling is wat je voelt.

Zolang je niet bloed zou ik me niet teveel zorgen maken.

En als je je echt zorgen maakt, kan je altijd de vk bellen. Dat vinden ze echt niet erg.

liefs
 
Net wat Reisa zegt. Het groeien van de baarmoeder geeft hetzelfde gevoel als het samentrekken tijdens je menstruatie. Dit heb ik ook gehad en is volkomen normaal!
 
he hoi petra 302
ik ben volgends eigen berekening 4-5 weken zwanger, en voel net als jou een soort krampen, links van mijn navel. Het zijn eerder korte steekjes.
ga morgen naar mijn ha, die zal me er meer over vertellen. ben voor het eerst zwanger, dus ook geen idee wat ik kan voelen.
ook jouw eerste?
groetjes
 

Hoi Chella,

Ja, dit is mijn eerste zwangerschap. Dus ik weet ook niet zo goed wat allemaal normaal is. Ik vind het allemaal erg spannend. Maar ik ben door alle reacties wel wat gerustgesteld. Dus bedankt daar voor !
Groetjes
 
Hee Chella, vraagje wat zei de HA over de buikpijntjes? ik heb er nl ook last van, denk elke keer het zal er wel bij horen maar ben afentoe toch onzeker erover...
xxx
 
Terug
Bovenaan