af en toe weet ik het niet meer!

hallo
ik heb een probleem ik heb een zoontje van 3 maanden daar gaat alles goed mee.
ik ben nu nog thuis met verlof ik geef zelf dus de voedingen (gewoon flesvoeding) op de dag nu zou ik graag willen dat mijn man dit savonds van mij over ging nemen we zijn nu 4 avonden verder en ik zit dus nog steeds elke avond met de fles!!! baal baal
ik zou graag weer vroeg naar bed willen gaan om een goede nacht te maken onze zoon slaap eigenlijk altijd door het komt maar weinig voor dat hij snachts huilt en dan huilt hij vaak omdat hij ziojn dekens kwijt is en helemaal boven in zijn dedje ligt dus dat is kwestie van op nieuw instoppen en meneer slaapt weer.
maar goed die fles mijn man heeft dus 4 avonden zitten stunte (alles staat klaar voor hem is kwestie van opwarmen en poeder er in doen)
als het niet lukt maakt hij mij gelijk wakker en daar gaat mijn welverdiende slaap heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen!!!!

Hoi,

Misschien is het handig om zo'n doosje te kopen waar je het poeder alvast in doet. Leg er een handleing bij dan kan hij precies lezen hoe het moet. Ik heb er ook zo een thuis, nou hij kan van mij de pot op. Inderdaad opvoeden die kerels.

groetjes,

Desiree

Hoihoi,

Sorry hoor, maar ik vind het echt belachelijk dat jouw man je wakker gaat maken, zeker omdat alles al klaar staat. In mijn ogen is het dan niet een kwestie van niet-kunnen, maar eerder van niet-willen. Dus nog 1 keer uitleggen en dan mag hij het zelf uitzoeken. Zo niet, dan maak jij hem 's nachts maar eens een paar keer wakker !

Succes.

Groetjes,
Lies

hoi

Als je kindje elke keer wakker wordt omdat de dekens kwijt zijn, kun je ook eens aan een slaapzakje denken.   Ik vond het ideaal.

Verder ben ik het met iedereen eens dat een kindje ook een vader heeft en dat die ook s nachts de fles kan geveen.

Amanda

Inderdaad, opvoeden die man !  

Ik ben gelukkig gezegend met een exemplaar wat met liefde de flesjes gaf. Ik gaf in het begin bv, en hij kon bijna niet wachten tot de dag dat we op de fles overgingen.
Wel vond hij het soms moeilijk om te bepalen hoeveel water en schepjes erin moesten, dus in de keuken had ik een briefje hangen met de hoeveelheden en de magnetrontijd. Ging altijd fantastisch.

Het enige "nadeel" met hem is dat hij niet wakker wordt als er eentje huilt of roept 's nachts. Ik  was dus altijd de klos, maar heb al gauw geleerd om hem dan gewoon wakker te maken.

Succes
Melanie

Terug
Bovenaan