Af en toe zeurderig gevoel in mijn buik en pijn scheutjes!

Hallo, voor wie is dit herkenbaar en weet wat de reden is?
Ik ben nu 11 weken zwanger, en ik heb af en toe zo' zeurderig gevoel in mijn buik, alsof je ongsteld moet worden, niet super erg, maar toch duidelijk aanwezig. Gisteren had ik ineens tijdens het sporten ( ik deed het voor mijn doen vrij rustig, aerobics ) wat van die steken, vergelijkbaar met het gevoel als iemand je aan een paar haartjes trekt. Het schoot er echt doorheen van boven tot beneden, van die  pijnscheutjes  Wat zou dit kunnen zijn?? Ik had dit nog niet eerder gehad, dat zeurderige gevoel in mijn buik wel, is het dan aan het groeien? Ik zie zelf nog niets aan mijn buik, ik heb wel het gevoel dat ik licht uit dei, maar dat komt denk ik doordat ik minder sport en toch wat meer eet. Ik blijf zo onzeker na mijn 1e miskraam. Ik heb wel al een echo gehad met 8 weken, en toen was alles goed en gisteren de 1e keer bij de verloskundige ( toen en ik dit vergeten te vragen trouwens door de zenuwen ) was het hartje ook vaag te horen, maar toch blijf ik bang. Dinsdag weer een echo, hopenlijk kunnen ze me dan wat gerust stellen.
Groetjes Harriëtte
 
als je het niet vertrouwt kan je natuurlijk altijd je vk bellen,maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken want ik herken het gevoel had het ook in het begin van mijn zwangerschap en dat zijn je banden die oprekken om ruimte te maken, ze noemen het ook banden pijn, het kan ook nog wel ff aanhouden en meestal gaat het ergste gevoel weg na drie en een halve maand.
succes ermee.
liefs renate
 
Hai,
Het klinkt inderdaad als bandenpijn en dat zou ook niet onlogisch zijn tijdens het sporten, dus daar zou ik me maar niet ongerust over maken.
Groetjes, Mikky
 
Hoi!

Dat zeurderige gevoel of mensturatiepijn om het zo te noemen komt omdat je baarmoeder aan het groeien is. Dit is heel normaal, ik heb het namelijk ook en heb het aan de huisarts gevraagd. Niks om je zorgen over te maken, het is wel vervelend en vaak gaat het ook gepaard met ontzettende vermoeidheid.

gr. Siona
 
Terug
Bovenaan