af en toe zo beu

A

Anoniem

Guest
Dag meiden !!!voor alle zwangeren onder ons.geniet ervan.hopelijk volgen er meer.ik zit alweer in ronde 13.ik weet dat ik een erg rot jaar heb gehad,anderen die hier wat langer zitten weten dit wel.dus ben eigelijk niet echt lang bezig,maar soms heb ik het er zo moelijk mee ook vandaag weer,meestal als ik weer ongi ben geworden!!!Me schoonzus is gelijk zwanger geraakt en moet in april bevallen.Het ene moment kan ik daar makkelijker mee omgaan als het anderen.Ik ben heel blij voor haar hoor,maar ik wil ook zo graag.geduld moet je hierin zeker hebben.er zullen vast meer meiden zijn die hier last van hebben,ik weet wel ooit kom ik aan de beurt maar waneer?maar ja ik wou het even van me afschrijven.Meiden die ongi zijn,kop op,sucses met jullie volgende ronde.

gr manuela

He kop op!
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Soms is het zoveel makkelijker om de handdoek in de ring te gooien en lekker in een hoekje te gaan janken.
Vooral als je een moeilijk jaar hebt gehad want dat zal ook de nodige energie vreten?
Ikzelf zit 'pas' in ronde zes. Maar ook een heel rot jaar achter de rug: mijn man is ontslagen ons zoontje van 2 is paar keer in het ziekenhuis opgenomen en ik ben geopereerd aan een voorstadium van baarmoederhalskanker. Het is dus onzeker of ik ooit nog zwanger kan worden.
Met dit verhaal wil ik je laten zien dat je er acht niet alleen voor staat en dat je echt wel eens de moed even mag laten zakken!

Hoi hoi jeetje wat erg zeg!!!ik ben ook geopereerd maar dan aan niet zo iets erg zoals jij.ik heb steeds bulten die weg gehaald moeten worden.me vriend was in feb geopereerd,en ik mei weer,en me schoonvader heeft een hartaanval gehad,en er is geconstateerd dat hij darmkanker heeft,het is nog afwachten hoe ver dat is gevorderd,en me vriend en ik zijn allebij ons baan kwijt,dus alles tegelijk,en dan lukt ook het zwanger worden niet,zal ook wel komen omdat ik me heel erg druk zit te maken,heel erg bedankt voor je reacktie,zo zie ik maar dat ik niet de enige ben.sucses en hoop dat je toch zwanger kan worden.gr manuela

Terug
Bovenaan