afbouwen bv

Hallo,
Ik heb een vraagje,
Mijn kindje is 17 weken, vanaf week 10 ben ik de bv aan het afbouwen, ongeveer iedere 2 weken liet ik een voeding vervallen, in ieder geval stop ik vandaag of morgen helemaal met borstvoeden, maar weet iemand wanneer je dan je eerste menstruatie weer kan verwachten?
Groetjes Bianca
 
Ik ben heel toevallig vandaag weer voor t eerst (sinds 15 maanden!!!) ongesteld geworden en gaf 3 weken geleden mijn laatste bv. Dit is natuurlijk persoonlijk. Misschien zitten bij jou de zwangerschapshormonen nog wat hoger dan bij mij aangezien je kindje jonger is dan mijn kind. Maar of het daar iets mee te maken heeft. Zowieso ervoor zorgen dat je een pak mmandverband achter de hand hebt! Succes ermee.
 
Volgens mij word je normaliter binnen 6 weken na de laatste borstvoeding ongesteld. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen bij wie het langer duurt.

Groetjes,
Pauline
 
Nou nou wat een mazzel allemaal ik werd 6 weken na de bevalling al weer ongesteld en gaf toen nog volledige borstvoeding! Kan je er dus eigemlijk geen zinnig antwoord opgeven!

groetjes
 
Mijn dochtertje is 7 1/2 maand en krijgt nog 3 x bortvoeding per dag. Ik werd voor het eerst weer ongesteld toen ze 4 maanden was en dus nog volledige borstvoeding kreeg. Het geven van borstvoeding is dus geen garantie dat je niet ongesteld wordt. En houdt er dus ook rekening mee dat je dus ook al gewoon zwanger kunt worden!
 
Terug
Bovenaan