Hallo,
Ik moet noodgedwongen stoppen met de borstvoeding vanwege mijn eigen gezondheid. Ik heb hier al eens een berichtje over geplaatst.
Ben nu dus bezig met afbouwen.
Op zich gaat het best goed.
Overdag drinkt hij niet meer bij mij.
's Morgens lekker een ontbijtje (brood en een beetje opvolgmelk), 's middags pap en ook nog een boterhammetje (ja, de boterhammetjes gaan er bij mijn kleine man wel in...haha).
Tussendoor hebben we fruit en een soepstengel en wat sap.
's Avonds groenten (nog steeds potjes, vers gemaakt moet hij nog niet veel van hebben).
Maar dan.
Als hij klaar is voor bedje (badje, pyjama etc. allemaal gedaan) dan wilt hij nog steeds bij mij drinken.
Ook al heeft hij net nog een bordje pap op.
Deze laatste voeding krijgen we niet afgebouwd.
Zo in bed leggen, heeft geen zin. Hij krijst alles bij elkaar en gaat niet slapen.
Iemand tips?????
Alvast bedankt.
xx Nicole
Ik moet noodgedwongen stoppen met de borstvoeding vanwege mijn eigen gezondheid. Ik heb hier al eens een berichtje over geplaatst.
Ben nu dus bezig met afbouwen.
Op zich gaat het best goed.
Overdag drinkt hij niet meer bij mij.
's Morgens lekker een ontbijtje (brood en een beetje opvolgmelk), 's middags pap en ook nog een boterhammetje (ja, de boterhammetjes gaan er bij mijn kleine man wel in...haha).
Tussendoor hebben we fruit en een soepstengel en wat sap.
's Avonds groenten (nog steeds potjes, vers gemaakt moet hij nog niet veel van hebben).
Maar dan.
Als hij klaar is voor bedje (badje, pyjama etc. allemaal gedaan) dan wilt hij nog steeds bij mij drinken.
Ook al heeft hij net nog een bordje pap op.
Deze laatste voeding krijgen we niet afgebouwd.
Zo in bed leggen, heeft geen zin. Hij krijst alles bij elkaar en gaat niet slapen.
Iemand tips?????
Alvast bedankt.
xx Nicole