<p>Hoi!</p><p>ik zit momenteel met m’n handen in het haar vanwege mijn zoontje van 4 maanden.</p><p>hij slaapt nu in een ergo pouch swaddle waarbij de armpjes in de zak zitten.</p><p>daarnaast slaapt hij al weken op z’n zij (met een zijslaapkussen) omdat we merkten dat hij veel sneller en slaapt valt en beter de rust kan vinden dan op z’n rug.</p><p>inmiddels wil ik het inbakeren gaan afbouwen omdat ik verwacht dat hij binnenkort kan gaan rollen.</p><p>we hebben hem vannacht in een slaapzak laten slapen met mouwen. Hij maait zich niet wakker met z’n handjes maar slaat of trekt wel telkens de speen uit z’n mond. Afgelopen nacht heb ik denk ik wel 30x de speen teruggeven (hij ligt in een co sleepter).</p><p>Dat is dus geen doen...</p><p>nu twijfel ik, waarmee moet ik beginnen? De speen afleren? Ik vind hem hier eigenlijk nog te jong voor...</p><p>of toch eerst het inbakeren afbouwen? En de speen blijven teruggeven? Doekje door de speen etc werkt allemaal niet en hij kan hem nog niet zelf pakken en in z’n mond stoppen (overdag geprobeerd)</p><p>Wie heeft hier ook ervaring mee? Ik word een beetje wanhopig van de situatie zo
</p>