Afbouwen omneo

<p>Hallo moeders,</p><p> </p><p>Ons zoontje is  bijna 15 weken en gebruikt al een hele tijd omneo  en standaard  gemengd  omdat hij harde ontlasting had. Nu gaat het poepen  alleen  poept hij  niet elke dag... we geven nu 3 schepjes  standaard  en 2 schepjes  omneo  nu zitten we er aan te denken om af te gaan bouwen... heeft iemand hier ervaring mee??</p>

Wij hebben ook een tijdje omneo gebruikt met dezelfde reden. Ook wij mengde omneo met de standaard voeding. Ons zoontje kreeg na verloop van tijd juist meer last van krampjes door de omneo. We zijn er per direct mee gestopt en hij had nergens meer last van. 

O oké ons  zoontje heeft geen last meer van krampjes  en poept  ook weer dun alleen niet elke dag...maar dat hoeft ook niet zei het cb. Maar ik dacht we moeten toch weer keer over op standaard

Ik ben wel benieuwd waarom jullie half/half deden. Onze dochter van 4,5week kreeg eerst flesvoeding van hipp, maar CB vond haar keutels te hard (geen dunne ontlasting, maar wel poep bij elke verschoning) en ze wouden dat we over gingen stappen op de Omneo, en konden gelijk overstappen, hoefde niet eens half/half om te wennen, ze dronk in het begin wat minder, Hipp is ook zoeter dan de Omneo, die is dikker en mijn man vond hem wat bitter. Maar na 2 week drinkt ze gelukkig heel goed. Wel spuugt ze (mondje terug) van deze voeding. Gelukkig zijn de ergste krampen weg, ze heeft wel moeten wennen aan de voeding. 
Ze poept nu 1x per dag een volle (mosterd) luier, en soms slaat ze een dag over. Hoop wel een keer weer naar de standaard over te kunnen, lijkt mij stuk lekkerder haha :p

Je zou eens kunne proberen alleeb de standaard te gebruiken  of alleeb het omneo.
Wij zitten  al 11 maanden op het omneo en hebben er een super ervaring mee.
Mijn zoontje die de eerste weken werd  getreiterd  door krampen was gelijk van zN krampen  af.
Het is toch even zoeken welke voeding  het beste hij je kindje past

Terug
Bovenaan