Afbouwen puckababy geen succes

<p>Ik ben op zoek naar tips.</p><p>Mijn dochter is 4 maanden en kan rollen, echter om hasr in een normale slaapzak te laten slapen is geen succes. Ze slaapt alleen in de puckababy. Gewone slaapzak blijft ze bezig met haar armpjes. Net ook 3 uur achtereen bezig met haar armpjes en toch maar in de puckababy gedaan en toen sliep ze vrijwel meteen. Ze heeft niet meer het MORO reflex maar het is echt dat ze terug druk bezig is met pakken, duimen en zwaaien.</p>

Kijk is bij laken van Fedde en Kees misschien is dat een goeie tussenstap.. zelf geen ervaring mee gelukkig niet nodig bij mijn kindjes maar zie het soms voorbij komen en vindt het wel een uitvinding. 
Succes

Wij hadden onze zoon ook altijd in de puckababy en toen hij kon rollen moesten we in 1x stoppen. 
Het was even 2 dagen moeilijk, maar daarna sliep ie ineens ook heel goed in een gewone slaapzak met een deken er strak overheen 
Jullie moeten echt even doorzetten.

Hier hetzelfde. Eerst ook geen succes en toch paar keer armpjes er weer in gedaan. Maar je moet er even doorheen. Hier eerst alleen overdag gedaan, daarna ook snachts. Even paar dagen vervelend en toen wende onze dochter eraan.

Heel herkenbaar, ik kreeg onze zoon eerst ook niet in slaap zonder inbakeren. Ik heb toen een dikke slaapzak van de hema gekocht met mouwen en heb hem strak onder stug katoenen deken gelegd. Dit werkte bij ons heel goed! Nu was dit wel in de winter dus toen kon hij in een dikke slaapzak.
Succes! 

Heel herkenbaar, ik kreeg onze zoon eerst ook niet in slaap zonder inbakeren. Ik heb toen een dikke slaapzak van de hema gekocht met mouwen en heb hem strak onder stug katoenen deken gelegd. Dit werkte bij ons heel goed! Nu was dit wel in de winter dus toen kon hij in een dikke slaapzak.
Succes! 

Heb voor mijn dochter nu puckababy mini besteld (alleen postNL heeft wat moeite met de bezorging dus wacht al een week) Ze slaapt nu nog in de puckababy piep maar daar is ze te groot voor. Ik ga straks beginnen met een arm eruit en als dat goed gaat het andere armpje eruit. En inderdaad goed instoppen, dat wil vast ook wel helpen. Alleen als het warm is dan moet je goed erop letten dat t niet te warm wordt

Terug
Bovenaan