Afdeling Gevonden!!

A

Anoniem

Guest
Hahahaha!
Ben een paar dagen niet zo actief hier om diverse redenen en word nu al vermist/gemist!
Dat doet me goed!

Maar inderdaad Susan, de pc was stuk. Inmiddels is-ie gemaakt en ben ik bezig met de laatste installaties. Morgen foto's overzetten en nog even heel hard nadenken over een nieuw thema voor de fotowedstrijd.
En verder hebben prive-omstandigheden me bezig gehouden. Het overlijden van mijn opa en de uitvaart gisteren. Vrijdag even tijd genomen om met Gert naar de sauna te gaan (daar was ook geen pc aanwezig ) en vandaag de hele dag familiebezoek. Dus ja, dan ben je zo weer bijna een week verder.
Maar vrees niet, zoals ik al eerder schreef: I'll be back!! hahaha!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Joehoe! Gezellig dat je er weer bent..... en groot gelijk dat je even tijd neemt voor familie-en geliefdenzaken!!
Groetjes
Susan

O trouwens, Ellen, kwam bij de foto's van Ballorig in Houten nog een foto tegen van je man met Julian. Wil 'm wel mailen uiteraard........... Dus als je je mailadres even geeft komt ie eraan.

Groetjes
Susan

Oh leuk jah! Maarruh...ik zet eigenlijk nooit m'n mailadres op internet (ivm spam enzo). Heb je net gezocht op hyves, maar kan je daar niet vinden. Als je mij vind (via forumhyve bijv.), mail me dan even, als je wilt.
Ik ga nu afsluiten, ben al vanaf 5 uur wakker....gaaaap....Julian heeft erg liggen hoesten namelijk afgelopen nacht.
Doei, en welterusten!

Ellen

Oh...en we zijn niet getrouwd trouwens...maar wat maakt het uit.... hahaha!

Gezellig dat je er weer bent.

Hoop dat alles goed met je is, en met Julian natuurlijk.
Wat een lekker kereltje is dat toch... Ik moet elke keer lachen als ik zijn koppie hier op een foto voorbij zie komen ..
Mooi mannetje !
liefs sandra

Ik ben echt een mega hyve-digibeet....
Hier dus mijn mailadres, mail me maar:
smjtheunissen@hotmail.com

Groetjes
Susan

Terug
Bovenaan