Ik hoor jullie denken....daar heb je d'r weer met die autostoelen! Maarree deze info wil ik jullie echt niet onthouden. Ik ben eens rond gaan shoppen voor autostoelen. Gewoon ff mailen naar de verschillende winkels en gevraagd wat ze aan de prijs kunnen doen. Vrienden van ons hebben ook autostoelen nodig en hoe meer je er tegelijkertijd koopt hoe goedkoper dus hebben we offertes aangevraagd voor 4 stoelen. En jahoor!! Het scheelt enorm. Bijna overal gaat er wel iets af. Babydump heeft zowiezo de laagste prijsgarantie en geeft op iedere 2e stoel 15% korting. Bij prenatal en Babypark valt ook over de prijs te praten. Hierbij het antwoord wat ik vanmiddag van babypark kreeg:
Nou wij hebben overlegd en dit is het resultaat: ( dit is per stuk)
priorifix € 339.00 -25% = € 254.25
priori XP € 219.00 - 25% = 164.25
hoofdverkleiner € 19.00 -25 % = 14.25
dus wij komen totaal uit op: € 984.00 dan heb je 3 priorifix 1 priori xp en 4 hoofdverkleiners.
Dit is echt onze uiterste prijs want normaal zijn de priorifix autostoeltjes € 339.00 en ook omdat de black reflection geen uitlopende kleur is gaat daar normaal geen korting vanaf. U moet natuurlijk er ook bij rekenen dat wij een eigen service hebben als er iets is met de autostoeltjes kunnen wij dat vaak zelf oplossen of bestellen en vaak bij andere winkels moeten de autostoeltjes terug gestuurd worden dan bent u ze zeker een aantal weken kwijt.
We hopen dat u een goede keuzen kunt maken. We horen graag van u welke deal het geworden is.
Gaat u met onze deal accoord dan horen wij dat natuurlijk ook graag
Dus dames!!! AFDINGEN!!!!!!!!!!!
xx ing
Nou wij hebben overlegd en dit is het resultaat: ( dit is per stuk)
priorifix € 339.00 -25% = € 254.25
priori XP € 219.00 - 25% = 164.25
hoofdverkleiner € 19.00 -25 % = 14.25
dus wij komen totaal uit op: € 984.00 dan heb je 3 priorifix 1 priori xp en 4 hoofdverkleiners.
Dit is echt onze uiterste prijs want normaal zijn de priorifix autostoeltjes € 339.00 en ook omdat de black reflection geen uitlopende kleur is gaat daar normaal geen korting vanaf. U moet natuurlijk er ook bij rekenen dat wij een eigen service hebben als er iets is met de autostoeltjes kunnen wij dat vaak zelf oplossen of bestellen en vaak bij andere winkels moeten de autostoeltjes terug gestuurd worden dan bent u ze zeker een aantal weken kwijt.
We hopen dat u een goede keuzen kunt maken. We horen graag van u welke deal het geworden is.
Gaat u met onze deal accoord dan horen wij dat natuurlijk ook graag
Dus dames!!! AFDINGEN!!!!!!!!!!!
xx ing