Afdingen loont!!

Ik hoor jullie denken....daar heb je d'r weer met die autostoelen! Maarree deze info wil ik jullie echt niet onthouden. Ik ben eens rond gaan shoppen voor autostoelen. Gewoon ff mailen naar de verschillende winkels en gevraagd wat ze aan de prijs kunnen doen. Vrienden van ons hebben ook autostoelen nodig en hoe meer je er tegelijkertijd koopt hoe goedkoper dus hebben we offertes aangevraagd voor 4 stoelen. En jahoor!! Het scheelt enorm. Bijna overal gaat er wel iets af. Babydump heeft zowiezo de laagste prijsgarantie en geeft op iedere 2e stoel 15% korting. Bij prenatal en Babypark valt ook over de prijs te praten. Hierbij het antwoord wat ik vanmiddag van babypark kreeg:

Nou wij hebben overlegd en dit is het resultaat: ( dit is per stuk)
priorifix € 339.00 -25% = € 254.25
priori XP   € 219.00 - 25% = 164.25
hoofdverkleiner € 19.00 -25 % = 14.25

dus wij komen totaal uit op: € 984.00 dan heb je 3 priorifix 1 priori xp en 4 hoofdverkleiners.

Dit is echt onze uiterste prijs want normaal zijn de priorifix autostoeltjes € 339.00 en ook omdat de black reflection geen uitlopende kleur is gaat daar normaal geen korting vanaf. U moet natuurlijk er ook bij rekenen dat wij een eigen service hebben als er iets is met de autostoeltjes kunnen wij dat vaak zelf oplossen of bestellen en vaak bij andere winkels moeten de autostoeltjes terug gestuurd worden dan bent u ze zeker   een aantal weken kwijt.
We hopen dat u een goede keuzen kunt maken. We horen graag van u welke deal het geworden is.
Gaat u met onze deal accoord dan horen wij dat natuurlijk ook graag

Dus dames!!! AFDINGEN!!!!!!!!!!!
xx ing

Zooooo!! Dat scheelt echt een hoop ja!!
Wij hebben ook een autostoeltje bij Baby-Dump besteld, en die is in de reclame
Helaas hebben wij er maar 1 nodig... kennen voorderest geen mensen die ook een autostoeltje moeten hebben
Maar anders zou ik het ook wel doen hoor!!

Groetjes Debby.

Zie je wel! Afdingen kan overal!

Toevallig moet ik vandaag of morgen 2 stoelen gaan kopen. 1 vanaf 9 maanden en 1 voor een kindje van 4. Ik ben zelf al bij BabyMax en het Babypark geweest. Ga vanavond dan maar even naar het Babypark. We gaan voor Maxi Cosi of Romer. Het stoeltje wat we al hebben is roze en ga ik dus niet gebruiken voor mijn zoontje.(Met een hoes erom is het ook geen gezicht want de schouderbanden zijn gebloemd!)

Trouwens Inge: als je die 2 van mij erbij telt, wordt de korting misschien nog beter?!!?!

Haaaaaaaaai!

De deal is al gemaakt bij de winkel... Enne het werd nog mooier! Floor (ook van het forum en wij kopen ze samen) is met de prijzen die ik van babypark kreeg naar Gardo gegaan. Wat denk je??? 900 euro voor 4 stoelen waarvan 3 x maxi cosi priorifix, 1 romer en 3 hoofdsteunen voor de priori's. 225 per stoel dus terwijl de priorifix bij prenatal 339 is en bij Gardo normaal 299,-. Wij zijn dus ERRUG blij met deze deal!

Gr.Ing

haha, ik heb even een printje gemaakt van de bedragen. Ik ga straks naar Babypark en dan laat ik wel weten wat ze hebben gedaan aan korting voor 2 stoeltjes.

(en anders vraag ik bestedingskorting in de winkel, ze hebben daar ook ontzettend leuke kleding!!!)

Wilde eerst zo een goedkoop stoeltje halen, maar na wat gelezen te hebben van de ANWB over de betrouwbaarheid van de goedkopere stoeltjes ga ik toch voor een echte veilige. Ze hebben trouwens ook nog een fabriekshal bij het babypark, staan veel showmodellen (wat ook prima is)

Groetjes,
Eveline

Blijkbaar zit er zoveel marge op die stoelen dat je er zo dik 100 euro afpraat... Erg he! Dusse gewoon ongeneerd vragen wat ie aan de prijs kan doen hoor! Wie niet waagt wie niet wint!

gr.Ing

Terug
Bovenaan