afdrogen??

hai hai

ik was gisteravond Luna aan het afdrogen en ik doe het eigenlijk nog steeds met de hydrofiele luiers nu vroeg ik me af of het niet tijd word om over te gaan op handdoeken wat gebruiken jullie nog???

Groetjes Samiera

Ik gebruik al heel lang handdoeken. Eigenlijk vanaf het moment dat hij in het grote bad ging. Dat was handiger omdat de handdoeken in de badkamer liggen (gemakzucht).

hoi

ik gebruik ook nog meestal de hydrofieleluiers.....
dit komt ook doordat ik in de badkamer zijn aankleedtafel heb staan en daar liggen onderop de plank al die hydrofieleluiers, maar als ze allemaal in de was zitten gebruik ik ook gewone handdoeken hoor want dat kan best

liefs ilona

??hihi ik gebruik die echt al ZOOOOOOOOOOO lang niet meer!! Nu wel weer voor Charlotte, maar voor Isabelle zeker niet. Ik vind het heerlijk om haar in een lekkere zachte baddoek af te drogen. We hebben pas nieuwe gekocht bij de Hema en die zijn lekker zacht. Ik vind het veel handiger, ze is veel sneller afgedroogd. Voor babies zijn die hydrofiele doeken natuurlijk wel handig want dan moet je echt heel goed bij de huidplooitjes komen.
Ik denk dat het TIJD wordt voor een echte handdoek!

Groetjes Babybelle

zo grappig dat iedereen het anders doet.

Ik gebruik nog altijd voor allebei de kids hydrofieleluiers.
Gewoon omdat:
*die lekker afdrogen
*omdat ze weinig ruimte innemen in het
wasmachine
*ze zijn buiten zo droog zijn
*ik er heel veel van heb en wat moet ik er anders
mee?

Zo dat zijn mijn redenen om nog lekker met hydrofieleluiers af te drogen.

Groetjes Marianne

Hoi,

Wij wikkelen Sven eerst in een handdoek en dragen hem daarin naar zijn kamer.
Daar leg ik hem op de commode en droog hem verder af met een hydrofiele luier.
Ik vind de hydrofiele luier vooral fijn om zijn liesjes en zo af te drogen.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan