Afgelopen dinsdag met Joany naar t ziekenhuis geweest

Hallo dames,
Ik zal in het kort vertellen wat er aan de hand is met ons meisje.
De 1ste week van en na dr geboorten ging alles heel goed, maar op de 10de dag begon het gedonder met de ontlasting, hele harde keutels. Met het gevolg n huilend kind die niet meer durfde te poepen. Wij van alles geprobeerd, andere voeding,meer water erbij niets helpt. Vorige week moesten we haar weer n paar dagen helpen maar na 4 dagen werkte dat ook niet meer. Ik na de ha gebeld, kreeg ze eindelijk laxeermiddel.Dat ging 2 dagen goed, maar toen poepte ze helemaal niet meer.Dus dinsdag ik weer na de dokter met dr die gelijk met de ka overlegt kreeg ze weer ander soort laxeermiddel en een klisma. Die hielp ook niet dus nog iets anders erbij. Thuis na de voeding eindelijk gepoept, echt voor 4dgn leek wel. Nu gaat het iets beter alleen is ze nu vanaf dinsdag heel erg huilerig. Ze wil alleen maar bij me liggen dan is ze stil, als ik haar weg wil leggen begint ze te krijsen en wordt dus alleen stil als ik haar bij me pak.Weet niet zo goed wat ik nog kan doen. Iemand tips?
Nou het is toch n lang verhaal geworden.
Gr Priscilla

Ik denk toch dat je ff kontakt op moet nemen met de kinderarts voor een consult hoor!
En niet na het weekend NEE vandaag zo kun je het weekend niet in hoor.
Goh wat zielig voor jullie moppie sterkte ermee.

Lief louise

herkenbaar hier :(
gewoon de kinderarts bellen de mogelijkheid is dat haar endeldarm niet ontwikkeld is.
dat komt wel vaker voor dat heeft mijn vriend ook gehad.
en dat kunnen ze heel makkelijk verhelpen.
alleen heb je dan wel heel even een heel erg schreeuwend kind maar daarna poepen ze meestal alles onder.

Hola wat vervelend voor jou meid.
Hier is Juliaan het zelf hij poep elke 4-5 dagen ik maak me niet zo veel zorgen.Ik volg mijn gevoel en dat zeg dat niet aan d ehand is Hoopelijk doe ik niet verkeer;

Inderdaad bellen naar Huisarts.

inderdaad even bellen.
misschien heeft ze toch nog wat angst voor het poepen, of is de anus iets rauw aan de binnenkant.
bij pascal wil het wel eens helpen dat ik hem op het aankleed kussen leg. een beetje vaseline aan mijn vinger, wachten tot hij aanspant, dan de vinger met vaseline tegen de anus en als hij dan ontspant, neemt hij de vaseline mee naar binnen. zo wordt de anus iets minder rauw, en schrijnt het iets minder.
een trucje van mijn oma.
hopelijk kun je vandaag nog tercht en gaan jullie t weekend wat rustiger in.

groetjes
smooty

als het zo erg blijft kun je inderdaad nog eens laten kijken. misschien komt het door een allergie of intollerantie. heeft ze ook last van krampen? dan misschien infacol proberen? en heeft ze een speen? zuigen werkt ook vaak verzachtend voor de darmen.

sterkte ermee!!

Terug
Bovenaan