Afgelopen vrijdag curretage, nu alweer????

Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen vrijdag voor curretage geweest. Het ging allemaal best wel goed, totdat ik zondag en vooral maandag weer meer last van krampen kreeg.

De krampen van maandag werden helaas steeds erger. Ik heb dinsdagochtend het ziekenhuis weer gebeld en moest 's middags direct weer heen. Ze waren bang voor een infectie, dus moest ik rekening houden met het feit dat ze me acuut wilden opnemen. Dat was behoorlijk schrikken!
Uit de uitslagen van het bloed bleek dat het geen ontsteking was. Ik kreeg pijnstillers mee, waarop mijn man zei: 1 pil en je ligt de hele avond lekker te slapen. Mooi niet dus. Het haalde alleen de scherpe kantjes van de pijn. Vanochtend belde het ziekenhuis weer. Ik moest opnieuw zo spoedig mogelijk langskomen om bloed te prikken omdat mijn zwangerschapshormoon nog veel te hoog was. De uitslagen waren nog steeds niet goed en mag dus opnieuw morgen weer naar het ziekenhuis. Het zou kunnen zijn dat er nog iets van de zwangerschap is achtergebleven of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap????? Ik snap het even niet meer, maar met een beetje pech mag ik deze week nog een keer onder narcose

Ik baal gigantisch. Is hier nog iemand die ook iets dergelijks heeft meegemaakt? Voor mijn gevoel blijf ik zo in dit gebeuren 'hangen'.

Liefs,
Roelfina

hè Roelfina,

Wat een treurige berichten weer meid, ik had zo gehoopt voor je dat het
nu beter zou gaan. Ik heb dit zelf niet meegemaakt, maar een vriendin
van me wel.

Ze kreeg een mk, een curretage, maar bleef zo'n buikpijn houden.

Na een lange tijd kwam ze in het ziekenhuis terecht en bleek dat ze een
buitenbaarmoederlijke zw. had. Dit heeft haar bijna het leven gekost,
omdat ze er niet snel genoeg bij waren. Ze moet nu ook één eileider
missen. Ik vind het zo erg als een ziekenhuis zulke fouten maakt, want
ze had ook al echo's gehad.

Ik hoop voor jou dat het nog allemaal zal goed gaan en wens je vrijdag ook heel veel sterkte hoor.

veel liefs en hou je taai. Hester

Hoi allemaal,

Hester, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap schijnen ze niet op echo's te kunnen zien. Door bloedonderzoek komen ze hier namelijk achter (heb ik begrepen van de gyn).
Ik ben dus vanochtend weer geweest, en mag morgenochtend weer onder narcose. Ik moet een kijkoperatie ondergaan
Ik zie er enorm tegenop, maar ik wil dolgraag van die pijn af.
Ik heb begrepen dat deze operatie behoorlijk zwaarder is dan een curretage, maar ik hoop dat het toch meevalt.

Groetjes,
Roelfina

ik wens je heel veel sterkte morgen. Hopelijk valt het mee en ben je snel

van die pijn af. En mocht het echt zo zijn dat je wel een buitenbaarmoederlijke

zw. had, alsjeblieft neem er de tijd voor om dat te verwerken.

Schijnt niet zo makkelijk te zijn. Maar ik wens je toe dat dat niet het geval is.

Joh ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet zeggen en

al helemaal niet wat je wil horen, dus zeg ik alleen maar:

Veel liefs en sterkte, ik zal aan je denken.

Hester  

Hoi allemaal,

Dank je wel voor jullie lieve woorden!!

De operatie is flink tegengevallen, ik ben net vanochtend thuisgekomen.
Alles bleek verkleefd door zeer ernstige endometriose, het was al een groot wonder dat ik zwanger was geraakt. Mijn cyclus is gisteren direct helemaal stilgelegd, dit betekend dus ook niet zwanger raken en ik vermoed over 3 maanden opnieuw een operatie.
Zoals ik al schreef, alles was verkleefd, darmen, blaas, baarmoeder, linkereileider (hierop zaten ook cystes). Deze eileider is ook verwijderd ivm een mogelijke buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
De domper begint nu een beetje door te dringen, dus eerst hier maar eens van bijkomen en dan moeten we maar verder zien.

Liefs,
Roelfina

Terug
Bovenaan