Hoi allemaal,
Ik ben afgelopen vrijdag voor curretage geweest. Het ging allemaal best wel goed, totdat ik zondag en vooral maandag weer meer last van krampen kreeg.
De krampen van maandag werden helaas steeds erger. Ik heb dinsdagochtend het ziekenhuis weer gebeld en moest 's middags direct weer heen. Ze waren bang voor een infectie, dus moest ik rekening houden met het feit dat ze me acuut wilden opnemen. Dat was behoorlijk schrikken!
Uit de uitslagen van het bloed bleek dat het geen ontsteking was. Ik kreeg pijnstillers mee, waarop mijn man zei: 1 pil en je ligt de hele avond lekker te slapen. Mooi niet dus. Het haalde alleen de scherpe kantjes van de pijn. Vanochtend belde het ziekenhuis weer. Ik moest opnieuw zo spoedig mogelijk langskomen om bloed te prikken omdat mijn zwangerschapshormoon nog veel te hoog was. De uitslagen waren nog steeds niet goed en mag dus opnieuw morgen weer naar het ziekenhuis. Het zou kunnen zijn dat er nog iets van de zwangerschap is achtergebleven of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap????? Ik snap het even niet meer, maar met een beetje pech mag ik deze week nog een keer onder narcose
Ik baal gigantisch. Is hier nog iemand die ook iets dergelijks heeft meegemaakt? Voor mijn gevoel blijf ik zo in dit gebeuren 'hangen'.
Liefs,
Roelfina