afgelopen woensdag echo gehad

he meiden, nou woensdag voor het eerst weernaar de verloskundige en was heel prettig ben naar me oude3 verloskundige gegaan na 3 jaar later en ze wist precies nog wie ik was heerlijk is dat zeg pfff. nou nu de spanning of alles goed zit, nnou gesprekje en ff bloeddruk meten, wegen en daarna op het bedje liggen me buik voelen ze pakte me and en liet me baarmoeder voelen waar die zat, was wel grappig gevoel.

ja en toen de echo pff wat spannend vanwege dat de buurvrouw met 9 weken miskraam kreeg ( hartje klopte niet meer)

dus ja maar eindelijk alles deed het handjes zag je en de voetjes in de maak en mooie eier dooier zag je nog precies. me man en de kleine waren mee en die gingen heerlijk voor mijn beeld staan hahaha, ze heeft een extra scherm aan de muur hangen om mee tekijken maja ik zag niks hahaha. later wel heb hem gewoon weg gestuurd in die zin dat hij op zij moest.

de kleine in me buik was heerlijk druk bezig met spelen hahaha, iets groter dan 2 cm en ben 4 dagen verder dan wat de gynocoloog zeg.

ben nu 9 weken en 4 dagen in plaats van 8 weken en 6 dagen . maar volgens de verloskundige ben ik wel later uitgerekend dus rond 9 november inplaats van wat de gyn zegt 26 oktober scheelt geloof ik 11 dagen of zo.

volgendeweek dinsdag krijg ik een termijn echo dus wie weet.

helaas kan ik voor de buiten wereld niet meer verborgen houden loop nu al in positie kleding pfff heb een buik, sommige zeggen weet je zeker dat het er 1 is en niet meer, maar we hebben daadwerkelijk maar 1 gezien.

zo ff een verhaaltje pfff


liefs mama van sharon

 
gefeliciteerd ,
mooi dat alles goed is.
ik had met 8 weken ook al zwangerschapskleding aan maar dat had veelal met men darmen te maken haha ,ben nu 16 weken en heb een mooi bescheiden buikje.
succes volgende week.
 
Wat een goed berichtje! fijn hoor dat alles goed is..
Veel succes en plezier bij de volgende echo as dinsdag.
9 weken en de buitenwereld inlichten zeker na een kloppend hartje is prima toch. Laat die buik maar voorruit steken ;-)

liefs Lisette
 
haha dank jullie wel voor jullie reactie, ja eigenlijk wel lat de wereld maar me mooie buikje bekijken :p maja toch kan er van alles mis gaan, maja de verloskundige zegt van niet, is een mooie zangerschap en ziet niet in dat het een miskraam kan worden.

 
haha ja klopt, wil liefst elke dag zien :p maja straks als ik het voel schoppen ( over paar maandjes) dan voel ik me helemaal blij, alleen de laatste loodsjes op het eind zijn weer zwaar hahaha,

maja heb nu de aandacht vor onze dchter dus veel tijd om te genieten zit er niet echt in, pff lekker hoor peuter puberen alleen bij mama.
 
Terug
Bovenaan