afgelopen woensdag een miskraam gehad

Hoi meiden,

Ik heb een vraagje, 2 dagen terug heb ik een miskraam gehad en verlies nog best veel bloed. Ik moet dinsdag heen om te kijken of ik leeg ben. Zelf denk ik van wel.. want volgens mij ben ik vanmorgen het dooierzakje verloren..
Zijn er hier meiden die mij kunnen vertellen hoe snel je weer ongi/zwanger werd na een miskraam(zonder curitage, om daar maar even vanuit te gaan..)?

Hoi Renate,

ik heb bij mijn miskraam een currettage gehad, want het was een missed abortion.
Het heeft ongeveer 6 weken geduurd voordat mijn cyclus weer een normaal ritme had, tussen de 28 en 30 dagen. En het heeft van juni tot december geduurd dat ik weer zwanger was, dus 6 maanden.

Ik hoop dat je het een beetje een plekje kan geven en dat je heel snel weer zwanger mag zijn.
sterkte
liefs

Hoi renate,

Ik heb een miskraam gehad met 6 weken de week erna heb ik een echo gehad om te zien of alle weg was.
De gyn zei dat ik leeg was, omdat ik clomid gebruik wou ik heel graag meteen weer verder maar dat mogt niet mijn lichaam moest eerst weer totvorde komen.
Ik heb na die echo zeker nog een week hoge temp gehad en zere borsten toen dat over was is mijn cyclus begonnen.
Wonder boven wonder had ik een kleine 3 weken daarna weer een eisprong zonder hormonen.
Ze zeggen dat je vruchtbaarder bent na een miskraam bij mij klopt dat wel alleen ben ik niet zwanger geworden die ronde.
Zodra de hcg uit je lichaam is kan er weer een eitje groeien zei mijn gyn...

Liefs jennifer

Hoi Renate,

Wat vervelend allemaal. Zelf heb ik vorig jaar 2 keer een miskraam gehad. De ene was half juni en toen was ik eind juli/begin aug weer zwanger, maar dat ging helaas mis en werd ik gecutereerd. Nu was ik in december weer zwanger.

bedankt voor jullie antwoorden, ik heb op internet ook verhalen gelezen. Het is zo verschillend bij iedereen. Ik hoop maar dat ik morgen leeg ben zodat we weer verder kunnen..

Liefs

Terug
Bovenaan