Afgeplat hoofdje

<p>Hoi allemaal!</p><p>mijn dochtertje heeft een erge voorkeurshouding naar rechts. Ik loop bij een osteopaat en die heeft het aardig losgemaakt want er zat het 1 en ander vast, dus ze gebruikt links wel maar rechts blijft toch favoriet. Nu is bij haar hoofdje aan de rechterzijkant toch wat afgeplat, het valt ook wel op.. hebben jullie nog tips, doe al veel van die standaard dingen wat je van iedereen hoort en leest. Nu zag ik zo een kussentje waar ze op kunnen liggen met hun hoofd iemand ervaring mee? Of toch fysio? Of osteopaat nog even afwachten? </p>
 
Wij hebben een kussentje van Babydorm, bevalt ons erg goed en hoofdje is weer mooi rond aan de achterkant.
Ons zoontje lag echt op zijn achterhoofd , geen schuine afplatting. 
 
 
Wij hebben fysio ingeschakeld en hij is helemaal van zijn (extreme) voorkeurshouding af. Ook hebben wij een zijligkussen gebruikt. Kan je bij prenatal halen. Heeft goed geholpen bij ons 
 
Ik zou even afwachten, bij ons was het twee keer osteopaat en opgelost! Heeft even tijd nodig en dat trekt ook wel weer bij als ze meer recht kunnen zitten dan de hele dag maar liggen....
 
Hoi
Mijn zoontje heeft ook een voorkeurshouding. Wij krijgen elke week fysio aan huis. Deze week hebben ze zijn schedel opgemeten en krijgen we volgende week de uitslag. Hij heeft 1 kant erg vlak van zijn hoofd. Wij krijgen oefeningen van de fysio om zijn nek te trainen en te leren de goeie kant te gebruiken. Overdag ligt hij op zijn zij. Daarvoor gebruiken wij van die blokken. En snachts een ergonomisch kussentje. 
Ik zou de fysio aanraden :)
 
 
Hoi
Mijn zoontje heeft ook een voorkeurshouding. Wij krijgen elke week fysio aan huis. Deze week hebben ze zijn schedel opgemeten en krijgen we volgende week de uitslag. Hij heeft 1 kant erg vlak van zijn hoofd. Wij krijgen oefeningen van de fysio om zijn nek te trainen en te leren de goeie kant te gebruiken. Overdag ligt hij op zijn zij. Daarvoor gebruiken wij van die blokken. En snachts een ergonomisch kussentje. 
Ik zou de fysio aanraden :)
 
 
Hoi
Mijn zoontje heeft ook een voorkeurshouding. Wij krijgen elke week fysio aan huis. Deze week hebben ze zijn schedel opgemeten en krijgen we volgende week de uitslag. Hij heeft 1 kant erg vlak van zijn hoofd. Wij krijgen oefeningen van de fysio om zijn nek te trainen en te leren de goeie kant te gebruiken. Overdag ligt hij op zijn zij. Daarvoor gebruiken wij van die blokken. En snachts een ergonomisch kussentje. 
Ik zou de fysio aanraden :)
 
 
Terug
Bovenaan