Afgeplat hoofdje

<p>Hallo allemaal</p><p>Ik heb een vraagje mijn zoontje is nu 5 maanden oud.</p><p>Toen hij werd geboren had hij een hele grote vochtbult op zijn hoofdje waardoor die niet op kant kon liggen dit was pas weg met 2.5 maand ik ben toen gelijk gestart met de fysio voor de best extreme afplatting die die toen had</p><p>Nu 2.5 maand later zie ik wel verschil maar heeeel minimaal en elke keer als de fysio komt moet die oefeningen doen etc maar hij kan dat allemaal gewoon slaapt gewoon op de andere kant.. nu vraag ik mij af vanaf wanneer moet je echt gaan zien dat het beter word?</p><p>En word het nog wel beter?</p><p>Ik merk nu dat het niet meer heel plat is maar omdat het aan de zijkant van ze achterhoofdje zit zie je het wel heel erg nogsteeds</p><p> </p><p>Groetjess!!</p>

Wij zijn in het erasmus geweest om te kijken of onze dochter een hempje nodig zou hebben. Dit was bij 5,5 maand. Hier zeiden ze dat je tussen de 6-7 maanden ineens verschil zou gaan zien en dat er dan nog een keer gekeken moest worden voor evt een helmpje. Dit bleek niet meer nodig te zijn. Je ziet de afplatting nog wel maar is duidelijk een stuk minder. Mooi rond zou het nooit meer worden maar als ze ooit nog eens haar gaat krijgen dan bedekt dat het prima. 

Hoi, 
Ivm vele huilen in het begin was is blij dat mijn kleine sliep. Wel met als gevolg afmatting. 
Cb deed hier best onrustig over. Fysiotherapie ingeschakeld, maar bleek achteraf on nodig. 
Je ziet nu vrijwel niets meer. (11mnd)

Terug
Bovenaan