Ik ben in beiden zwangerschappen veel afgevallen door overgeven in het begin en daarna pas aangekomen. Eerste zwangerschap was ik 5,5 kg kwijt (laagste gewicht was toen 48 kg, was echt niet gezond meer) en deze zwangerschap heb ik het kunnen beperken tot 3,5 kg. Eerste zwangerschap was alles heftiger, ik ben toen eigenlijk ook pas vanaf week 26 weer op mijn oude gewicht geweest en kon vanaf toen tellen dat ik werkelijk aan kwam. Ruimschoots ingehaald hoor, want uiteindelijk kwam ik in totaal uit op 11,5 kg wat ik aangekomen was, dat is gerekend vanaf het startgewicht vóór het overgeven. Ondertussen ben ik met deze zwangerschap al 37+1 en ik zit nu op ongeveer 14 kg. Deze zwangerschap heb ik gelukkig minder lang hoeven te geven en heeft mn lichaam een minder lange herstelperiode gehad, waardoor ik iets sneller ben gaan aankomen. Dus het is echt iedere zwangerschap ook weer anders! Ik hoop dat het overgeven bij jou snel over mag zijn... Eerste zwangerschap heb ik tot week 18 gespuugd en tweede gelukkig maar tot week 14/15.