Vanmorgen ben ik voor het eerst met Xilyano naar het cb geweest. Daar is hij gewogen en hebben ze hem opgemeten. Precies 2 weken geleden woog hij 4040gr nu maar 3955gr. Ze heeft het voor de zekerheid nog nagewogen maar het klopte echt. Hij is wel 2cm in lengte gegroeid. Zn gewicht en lengte zitten nu op de gemiddelde lijn...hij had gelukkig wat reserves want zn gewicht was eerst iets boven het gemiddelde. Maar hij moet nu echt wel aan gaan komen want anders gaat het niet goed. Ik moet hem nu elke voeding beide kanten laten drinken, ook omdat hij maar 5 voedingen per dag heeft omdat hij snachts doorslaapt. Ik hoop echt dat hij nu gaat groeien, ik had dit ook echt niet verwacht omdat hij in het begin zo snel ging met 60 tot 80 per dag toen de kraamhulp er nog was. Ik wil ook erg graag bv blijven geven..ik ga nu maar kijken voor een kolf zodat ik een keer kan kolven en zien hoeveel hij eigenlijk kan drinken of dat de bv aan het teruglopen is. Hij drinkt de laatste dagen ook minder goed, hij is ook verkouden..ik heb hem helaas aangestoken.Ook moet ik hem nu elke dag wegen en moet ik als hij niet is aangekomen over een week terug naar het cb. Echt balen...ik hoop dat hij snel aan gaat komen.