Afgevallen of bij gekomen

Ik ben in de laatste 2 jaar onder behandeling van een voedingsdeskundige en ben nu 16 kilo kwijt,eigenlijk wilde ik mijn doel van 20 kilo halen in mei,maar aangezien ik u alweer 13 weken en 5 dagen zwanger ben gaat me dat niet lukken...
Wel ben ik nog steeds onder begeleiding van haar, de vk vond dit ook wel heel verstandig,Aangezien van mijn overgewicht tijdens mijn eerste zwangerschap ik stond toen heel streng onder controle wat betreft suiker en bloeddruk...
Ik mag gewoon doorgaan..moet wel iets meer eten dan ik normaal mocht..
Maar ik krijg dat allemaal niet op zeker het avondeten is lastig..
Ik ben nu nog niks aangekomen vanaf het begin van mijn zwangerschap,ik ben eerst afgevallen en weer erbij en afgelopen week was ik weer 0,5 ons kwijt nu in totaal vanaf het begin van mijn zwangerschap 0,3 ons eraf.

Wel heb ik al een flink buikje...dat groeit dus gelukkig wel lekker door..

Zijn jullie al veel aangekomen of afgevallen.

ik ben een mei mama ik ben nu in het totaal 600 gram aangekomen ben nu 30 weken ook bijna niks is toch alleen maar lekker wat er nu niet aankomt hoeft er straks niet af

Hoi silvymaas,

Dat is echt heerlijk zeg heb je in het begin veel over moeten geven of helemaal niet??
Ik niet gelukkig.

Als ik mijn vriendin zie die is nu 36 weken en die is al 32 kilo aangekomen.ik heb echt met haar te doen.

Bij mijn dochter was ik ook maar 6 kilo aangekomen dus hoop bij de 2 de nu ook...

Hoe voel je je verder??

nee niet echt veel hoeven spugen ben bij de andere 2 zwangerschappen ook niet veel aangekomen verder voel ik me eigen wel goed ben alleen minder gaan werken omdat ik veel last had van harde buiken werk nu nog maar 1 avond in de week begint nu op te schieten ben nu bijna 31 weken zwanger hoe voel jij je eigen verder

He Rian Sanne,

Ik ben eerst in 3 maanden tijd bijna 3 kilo kwijt door het spugen en weinig kunnen eten. De laatste 2 weken begin ik weer een beetje aan te komen maar gaat per 2 ons dus heb nog even te gaan voor ik weer op me gewicht zit voordat ik zwanger was. Ben benieuwd hoeveel ik in totaal aan ga komen.

Groetjes

Ik ben ook alleen maar afgevallen, zo'n 6.5 tot 7 kilo de afgelopen 3 maanden. Gelukkig merk ik sinds van de week dat de misselijkheid wegtrekt, dus ik ga er vanuit dat het er nu langzaam wel aan gaat komen.
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoeveel ik in totaal aankom.

Terug
Bovenaan