Ik ben in de laatste 2 jaar onder behandeling van een voedingsdeskundige en ben nu 16 kilo kwijt,eigenlijk wilde ik mijn doel van 20 kilo halen in mei,maar aangezien ik u alweer 13 weken en 5 dagen zwanger ben gaat me dat niet lukken...
Wel ben ik nog steeds onder begeleiding van haar, de vk vond dit ook wel heel verstandig,Aangezien van mijn overgewicht tijdens mijn eerste zwangerschap ik stond toen heel streng onder controle wat betreft suiker en bloeddruk...
Ik mag gewoon doorgaan..moet wel iets meer eten dan ik normaal mocht..
Maar ik krijg dat allemaal niet op zeker het avondeten is lastig..
Ik ben nu nog niks aangekomen vanaf het begin van mijn zwangerschap,ik ben eerst afgevallen en weer erbij en afgelopen week was ik weer 0,5 ons kwijt nu in totaal vanaf het begin van mijn zwangerschap 0,3 ons eraf.
Wel heb ik al een flink buikje...dat groeit dus gelukkig wel lekker door..
Zijn jullie al veel aangekomen of afgevallen.
Wel ben ik nog steeds onder begeleiding van haar, de vk vond dit ook wel heel verstandig,Aangezien van mijn overgewicht tijdens mijn eerste zwangerschap ik stond toen heel streng onder controle wat betreft suiker en bloeddruk...
Ik mag gewoon doorgaan..moet wel iets meer eten dan ik normaal mocht..
Maar ik krijg dat allemaal niet op zeker het avondeten is lastig..
Ik ben nu nog niks aangekomen vanaf het begin van mijn zwangerschap,ik ben eerst afgevallen en weer erbij en afgelopen week was ik weer 0,5 ons kwijt nu in totaal vanaf het begin van mijn zwangerschap 0,3 ons eraf.
Wel heb ik al een flink buikje...dat groeit dus gelukkig wel lekker door..
Zijn jullie al veel aangekomen of afgevallen.