afgevallen tijdens de zwangerschap

A

Anoniem

Guest
ik ben morgen 36 weken zwanger.
toen ik 33 weken zwanger was ben ik bij de gyn op de weegschaal gaan staan toen woog ik 65 kilo.
ik ben afgelopen maandag weer geweest toen was ik 35 weken zwanger weer op de weegschaal en tot mijn verbazing 64.5 kilo.
is het normaal dat je op het einde iets in gewicht afneemt ik dacht altijd dat je alleen maar zwaarder kon gaan wegen.
de laatste 7 weken eet ik ook niet zoveel meer als daarvoor omdat ik niet meer zoveel trek heb.

groetjes ingrid

Hoi,

Denk niet dat je erg druk hoeft te maken over die halve kilo. Kan ook net het moment wezen van de dag ('s ochtends weeg je niet hetzelfde als 's avonds), misschien dat je met kleren aan gewogen hebt? En ik weet niet of je over je hele zwangerschap gezien wel aangekomn bent.

Ik dacht ook altijd dat je tijdens een zwangerschap alleen maar aankwam. Ik ben nu 13 weken zwanger en al 7 kilo afgevallen. Ik maak me er nog niet druk om... merk wel dat (vooral van de mensen die het nog niet weten) dat ik vaak opmerkingen krijg dat ik niet teveel meer moet afvallen... Komt vast wel weer goed...

Liefs Rixt

Terug
Bovenaan