afgevallen

Ik ben deze wk gewoon even bijna een kilo afgevallen....hoe weet ik niet....heb er normaal zoveel moeite mee om dat voor elkaar te krijgen en nu zomaar ineens. Vraag me wel af of dat niet schadelijk is. Heb al gekeken op internet maar kan niks vinden.....ja alleen bewust afvallen is niet goed dat snap ik ook. Maar eerst bijna 5 kg aankomen en dan ineens een kg afvallen kan ik niks over vinden.

zolang je normaal eet en doet kan het echt geen kwaad.....

probeer anders iets tussendoor te pakken...
zolang je niet aan het lijnen bent of iets kan het volgens mijn vk geen kwaad ik ben er in de eerste 15 weken 6 kwijt geraakt en zit er nu 1 tje aan.....

en anders even je vk bellen om je gerust te stellen??

Hai Delisha,

Het is echt niet erg om een kilotje kwijt te raken als je inderdaad maar niet aan het lijnen bent! Als je gewoon je maaltijden neemt met genoeg vezels kan het niet kwaat. Ik was bij de eerste plus min 27 kilo aangekomen en nu in 5 maanden tijd maar krap 3 kilo, heb daar over gesproken met de vk die zei ook dat het echt geen kwaat kan. Tenzij je baby niet genoeg groeit dan is het een ander verhaal.....zei ze dus maak je, je nog maar geen zorgen.

Hoi,

Zoals de andere meiden al schreven als je gewoon normaal eet dan is er niks aan de hand.
En bij mijn eerste kwamen de kilo's met bepaalde weken.
Uiteindelijk 22 kg dikker hihihi.
En nu ben ik nog steeds 6 kg lichter..
En daar heb ik ook niks voor hoeven te doen.
Maar goed wat niet is kan nog komen.

Geniet lekker van die frummel in je buik.

Hey Delisha,

Ik ben in een paar weken tijd ook een paar kilo afgavallen, en inderdaad de verloskundige zei als dat vanzelf gaat geeft het niks.
Ik heb zo ie zo al genoeg vet dus een paar kilo minder mag wel, bij mijn eertse ben ik 25 kilo aangekomen en die waren er nog niet helemaal af, en toen was ik al aan de zware kant. Gelukkig ben ik nu in totaal nog maar 2 kilo aangekomen.
Als je baby goed groeit, kan het best dat je wat afvalt dat geeft helemaal niks.

Groeten Esther

Terug
Bovenaan