afgevallen

Ben tot mijn grote verbazing 1.5 kilo afgevallen? Moet ik me nu zorgen maken. Al kan ik niet zien waar ik afgevallen ben. Mijn norsten zijn groter en mijn broeken zijn enger geworden.
De 7de mag ik weer voor een echo, ik begin me weer een beetje zorgen te maken
Groetjes

Kan volgens mij wel hoor! Mijn schoonmoeder was ook 5kg afgevallen in de eerste periode...
Volgens mij niet iets om zorgen over te maken maar misschien een tip om de verloskundige te vragen? :)

Voor mijn miskraam was ik 6 en halve week zwanger. en ook 1,5 kilo kwijt schijnt erbij te horen... Je eet anders. Ik weet niet of je ook erg veel moet overgeven maar de VK zei toen tegen mij dat dat meestal de oorzaak is... En als je het zelf niet vertrouwd kun je altijd de VK bellen he voor advies en vragen! gewoon doen want dan krijg je veel meer rust!

het kan heel goed hoor!

tijdens de eerste 12 weken van mijn vorige zwangerschap ben ik 10 kilo afgevallen!!! (wel vanwege de misselijkheid) en uiteindelijk was ik na de geboorte van mn zoon 6 kilo lichter dan voordat ik zwanger was!
deze zwangerschap ben ik ook alweer 2 kilo afgevallen, dus het is niet erg.. als je maar uit kijkt dat je niet uitdroogd, en probeert vitamientjes binne te krijgen..

liefs!

Hoi,

Ik ben maart 2011. De eerste weken ben ik ook 9 kilo afgevallen en nu kom ik weer aan. Ben nu ook bijna 19 wk.
Ik ben niet misselijk geweest en heb ook niet overgegeven. Volgens mijn vk is het normaal en hoefde ik me geen zorgen te maken... Dus niet te druk maken. Er gebeurd zo vreselijk veel in je lichaam dat je meer energie verbrand nu...

Groetjes Chantal (maart mama)

Terug
Bovenaan