Afgevallen

Hey lady's

vanmorgen heb ik me gewogen net als elke vrijdag. En ineens was ik 1,5 KG afgevallen. Ik eet me een slag in de rondte dus daar kan et niet aan liggen lijkt me...

Voel me verder goed en voel het kindje ook met regelmaat bewegen. Ga er dus vanuit dat alles goed is en zie et even aan. Als er met een paar dagen niks weer bij is gekomen gaan we maar eens even bellen....

Iemand van jullie ervaring met plotseling afvallen?

Ben trouwens 25 week en 2 dagen zwanger...

Geeft niks als jij gezond en voldoende eet. Je lichaam gebruikte deze week zoveel energie dat ie meer heeft gepakt dan al je eten. Kan geen kwaad hoor! En wees blij dat je geen kilo's aankomt, het moet er ook weer af! Ik zou het positief zien... mooit toch! Scheelt weer voor straks!

Zolang je niet meer afvalt denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken! Bij mij kan het per dag (!!) ook ruim een halve kilo schelen, kwam ik laatst achter. Ik weeg nl ook elke week en was ook ineens een stuk lichter, toen ben ik een paar dagen elke dag gegaan. Maar er is geen pijl op te trekken...

ik ben zelf gisteren weer op de weegschaal geweest en was weer afgevallen ben nu in totaal 7 kg kwijt. over mijn geheel zwangerschap.
al meerder keren ruim een 1kg in een week en mijn vk zegt dat ik geen zorg hoef te maken. als je maar gezond blijft eten en niet honger ga leiden!!!

wat er nu al afgaat hoeft er straks zeker niet meer af.

ben wel erg benieuw wat mijn gewicht nu zou zijn zonder kleintje en al de rest!!!!

Ik hoor van meer mensen dat ze afvallen, dus zal er wel bij kunnen horen.
Zelf ben ik vaak ineens 2 kilo lichter als ik eindelijk weer eens goed naar de wc heb gekund....

2 kilo pfff dan sch*t jij wel veel hahahaha...
Ik moet dagelijks en anders om de dag dus ook daar kan het niet aan liggen...
Maargoed vanmorgen weer gewogen en heb dr inmiddels weer een kilootje bij... dus zal dr inderdaad wel bijhoren... Krijg alles binnen wat ik moet hebben, en zoals bloempje ook zegt de ene week heeft je lichaam / baby meer nodig dan de andere week...

Ben allang blij dat er niet al 10 kg bij zit ;)

Bedankt voor jullie reacties.

wees blij dat het niet zo hard gaat hihi!! bij mn zoontje was ik opt eind 18 kg aangekomen!! brrrrr en dat moet er ook allemaal weer af! hopelijk blijft het deze keer bij 10 ofzo! ben nu 5 kg aangekomen en ben 26 weken dus dat vind ik al erg goed :)! er zal nog wel vocht bijkomen straks als het warm wordt maar dat is de dag na de bevalling weg! zie je ineens dat je voorheen enkels had haha!

Terug
Bovenaan