Afgevallen

Hoi

Graag zou ik van andere dames willen weten of dit wel goed is. Ik ben vorige week bij de vk geweest en ik had teveel lucht in mijn lichaam. Ik heb de afgelopen week gebroken lijnzaad gegeten. Ik voel me nu wel een stuk beter doordat mijn buik niet meer zo hard en opgezet is. Maar nu weeg ik mezelf elke week en meet ik de omvang van mijn buik. Nu ben ik 5 cm van mijn omvang kwijt en ben ik 1,4 kilo afgevallen en dat in een week. Is dit wel oké?

Trouwens ben nu 16 weken zwanger en heb 2 januari pas de 20 weken echo.

Liefs Jojanneke

Als je zoveel last hebt gehad van je darmen hoeft dit niet erg te zijn lijkt mij.
Waarschijnlijk is je stoelgang nu gewoon beter...?
Je beschrijft dat je eerst een harde en opgezette buik had, dus als het nu beter gaat, kan dat de afname veroorzaken lijkt mij.

1,4 kg is volgens mij niet heel extreem....ligt soms ook aan het tijdstip van de dag waarop je weegt...

Kan me wel voorstellen dat je dit spannend vind...ben ook om het minste of geringste ongerust :)

Anders kun je het altijd even aan je verloskundige vragen toch??

succes!
Sparkle

Hoi,

Ik vind het niet vreemd klinken hoor. Merk ook veel schommelingen in mijn gewicht wanneer ik veel lucht en vocht vasthoud en daarna weer kwijt ben. Zou me er niet druk om maken!

1,4 kg in een week is niets. Verder was je stoelgang niet goed. Nu dat eruit is weeg je ook minder. Verder weet ik niet wat je startgewicht was voor de zwangerschap maar ik ken een vrouw met n normaal postuur en die is afgevallen. Nu 7 mnd zwanger en alles Bij elkaar is ze maar 3 kg zwaarder. So no worries.

Geen zorgen!! Je kleine eet wel!! Bij m'n vorige ze zwangerschap ben ik 8 kilo verloren, door misselijkheid en spugen! Vk zei ook, al blijft er niets van jou over, de kleine eet wel!!!

Baby neemt inderdaad wel wat ie nodig heeft hoor. Of het nou ten koste van jou gaat of niet. Die zorgen er prima voor dat ze niks te kort komen. Verder zou ik me ook niet druk maken. Als je darmen niet goed functioneerde en nu met dat lijnzaad wel is het logisch dat je afvalt. Ik val ook af en ik heb geen last van mijn darmen of misselijkheid. Had dat bij de eerste ook en deze groeit volgens de echo ook prima

Terug
Bovenaan