Afgevallen?

Heey,

Ff bij het begin beginnen. Op mijn twaalfde ben ik ziek geworden, steeds heftige buikpijn en tot op heden nog niet duidelijk waar het vandaan kwam/komt. Al een aantal jaar alleen maar last bij stress. Ik ben toen ook heel erg gegroeid. Mensen vroegen wel vaak ben je zwanger maar ja dat was ik toen dus niet. Ook werd er wel geZegt zo jij hebt een mooie zwangerschapsbuik, heel vaag maar goed.
Met 4 weken dus even mijn buikomvang opgemeten deze was toen 113 cm en nu net even weer gemeten en is 110 cm. Dat zou dan toch inhouden dat ik ben afgevallen?
Jammer genoeg is de batterij van de weegschaal leeg dus heb me vorige keer niet gewogen en nu dus ook niet. Dus kan niet naar mij. Gewicht kijken.

Ik schrijf het sowieso even op en neem het woensdag mee naar de verloskundige.

Liefs

Ja, maar als je overgewicht hebt vóór je zwangerschap komt het wel vaker voor dat je niet of nauwlijks aankomt of zelfs afvalt. Volgens mij is dat helemaal niet erg. Omdat je baby toch pakt wat hij nodig heeft. X

hoihoi, ben van het mei-forum, ik heb geen ervaring met de heftige buikkrampen die je beschrijft, maar ik ben wel 7 kilo afgevallen in de eerste 20 weken van m'n zwangerschap. op zich is het helemaal niet erg als je die kilootjes kunt missen, en geloof me, meestal komen ze er wel weer aan. bij mij had het te maken met stress de eerste 20 weken en dat had z'n weerslag op m'n gewicht. inmiddels zitten die 7 kilo er weer aan, en ben nu 3 kilo zwaarder dan voor m'n zwangerschap. ik ben nu 34 weken. je moet het altijd even bespreken met je vk maar ik denk niet dat het heel erg is. wat er nu niet aan komt, hoeft er straks ook niet af, toch? succes!

Terug
Bovenaan