Afgevallen.......

Voor de dames die ook niks binnen kunnen houden en minimaal eten. Zijn jullie ook al zo veel afgevallen? Ik ben in anderhalve week ruim 4 kilo afgevallen. Niet dat ik het erg vind, ben toch echt wel te zwaar. Maar vroeg me af of het bij jullie ook zo snel gaat. Ik weet dat het geen kwaad kan voor de kleine. Daar maak ik me ook niet druk om. Ik krijg genoeg gezonde kleine porties binnen.

Dus de vraag vallen jullie ook zo af, of als je niet zo misselijk bent kom je juist aan? Ik ben namelijk bij mijn andere kids in het begin heel veel aangekomen dus juist anders om dan nu.

Ik was in week 7 in 1,5 week 7 kilo afgevallen, daarna dan ook opgenomen in verband met uitdroging en veel afvallen.
Ik vroeg me ook af of de baby dan nog wel genoeg binnenkreeg, maar ben niet bang, het kindje pakt wat hij/zij nodig heeft! Gewoon zo blijven doorgaan en kleine porties eten..
Hopelijk voel je je snel beter, ik ben ondertussen bijna 31 weken en vanaf het afgevallen geweicht weer 16 kilo aangekomen! Kom allemaal wel goed!

Succes!
Groetjes Daisy (julimama)

Hey ik ben wel misselijk, maar merk dat ik gewoon meer moest eten. Mijn maag moet constant bezig zijn, en dan blijft de misselijkheid bijna weg! Zal wel veel bijkomen hierdoor, maar ach.... Ik denk maar zo! Het is voor een goed doel. En ik eet liever nu wat meer en voel me beter, dan dat ik over de wc hang iedere dag. Gelukkig is mijn eetlust desondanks gebleven!

Succes meid
Liefs

Bij elke zwangere is het anders, de één valt af de ander groeit heel veel.... tis bijna niet met elkaar te vergelijken..... Maar inderdaad, je kindje zal alles uit je trekken om te groeien... Dus gewoon kleine porties eten en dan komt het vast goed. Ik groei ook niet zoveel, bij mijn eerste was ik in totaal 6,5 kg gegroeid, na de bevalling direct 4 kg onder mijn start gewicht en viel daarna nog af.....

Nu eet ik net als heppie alles om mijn buik maar niet leeg te hebben, dan wordt ik zoooooo misselijk! Succes!! Komt goed hoor!

ik ben wel misselijk maar als ik iets eet is het een stuk minder. als ik te veel eet word ik beroerd maar als ik te weinig eet dus ook.
dus een paar keer per dag een klein beetje eten schijnt idd de oplossing te zijn :D:D

liefs

Ik heb hetzelfde als madelief45. Maar daarbij heb ik ook dat ik geen chocolade kan verdragen, zo niet leuk hihi daar krijg je dan juist zin in ;). S avonds heb ik meer last van de misselijkheid, een beker warme melk helpt bij mij.

We moeten er even doorheen! Suc 7 iedereen

Ik ben ook de hele dag door misselijk maar gelukkig lukt het me wel om zo nu en dan te eten, het spugen valt namelijk wel weer mee dus ik ben volgens mij niets afgevallen maar of ik ben aangekomen, tsja....dat weet ik ook niet! Krijg iig wel al een behoorlijke buik maar dat kan ook voornamelijk door m'n darmen komen....

Hoop echt dat we ons allemaal na de eerste 12 weken wat beter gaan voelen!

Sterkte meid en probeer gewoon kleine beetjes te eten, al is het maar elke 2 uur een cracker en een stukje fruit ofzo....

Liefs Lynn.

Ook hier eet ik vaak iets kleins (of groots!!))) haha.
heb wel steeds zin in gekke dingen.. tja en als ik dan zo door ga zullen de kilo's vast en zeker wel komen... Was gisteren 1 ons zwaarder als voor de zwangerschap!!

Terug
Bovenaan