afgevallen

vandaag chloë laten wegen ze is 5 gram afgevallen
ze krijgt borstvoeding ze is ook nognietop geboorte gewicht begin me eigen nu wel druk te maken ze moet nog 65 gram tot geboorte gewicht maar in 1 week dus niks aangekomen nu begonnen met kolven om tekijken of we de productie kunnen verhogen ben benieuwd

mmm snap dat je je zorgen maakt... gelukkig is het niet zo heel veel meer tot aan het geb. gewicht... ik zou morgen gewoon weer wegen... en je kan ook voor en na de voeding wegen het verschil is ongeveer wat ze binnen gekregen heeft (weet je vast wel, maar toch)

Succes!

Je kunt ook een weegschaal huren bij het kruiswerk als je lid bent. Als het cb zich niet druk maakt, ziu ik dat ook niet doen. Ik hoop dat kolven helpt ..

Ik snap dat je je zorgen maakt. Mijn zoontje woog na n week al een paar honderd gram meer. Echter ik zou uit gaan van wat de kraamzorg, verloskundige zegt. Ze weten heel goed hoeveel een kindje mag afvallen en hoe lang hij erover mag doen om bij te komen. Als t in hun ogen niet goed gaat halen ze in een seconde kunstvoeding uit hun tas. Pas op met afkolven dat deden ze bij mij ook met als gevolg dat ik 4 weken lang met teveel melk heb gezeten en dat is echt erg pijnlijk. Als je je kindje heel vaak aanlegt gaat de melkproductie ook omhoog. Succes.

het probleem met aan leggen is dat we ook spruw hebben dus aanleggen doet super veel pijn we worden nu behandeld dus hoop dat ik snel pijnloos kan voeden wat zo is het gewoon niet meer leuk

hier ook spruw sinds vorige week, toen ben ik direct gestopt met de bv (was al aan het afbouwen) en gelukkig, even afkloppen, nog geen last gehad. beterschap voor jullie, spruw is echt klote!

Mijn tip is ook: om de drie uur aanleggen en de borst goed leeg laten drinken. Hou haar wel in de gaten!!! Afvallen mag nu eigenlijk niet meer, ze moet nu echt gaan groeien!
Ook wakkere actieve kindjes kunnen uitdrogen. let dus goed op plasluiers. Zolang die er zijn in overvloed, zit dat prima.
Ik zou haar zeker elke week wegen, misschien wel vaker. En ga in overleg met een lactatiekundige.
Zij kunnen goede tips hebben!

Zie het niet te lang aan, hoor... ze moet nu wel snel gaan groeien.

Terug
Bovenaan