Afgezaagde vraag...

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Deze vraag is vast al 80.000keer gesteld,maar ik heb het niet opgeslagen in mijn grijze massa.Welke medicijnen zoals oordruppeltjes ed neem je ook alweer mee op vakantie???Sorry sorry sorry voor de ontzettend afgezaagde vraag!

Liefs Kitty en Tess

Jeetje Kitty, wat afgezaagd! Hihi nee hoor.
Ik had hetvolgende mee:
ORS, neusdruppels (had ik toch al in huis), Luuf (had ik ook al), en paracetamolletjes.
Eigenlijk is de ORS en paracetamol het enige wat een beetje nodig is. Want met ORS voorkom je uitdroging en met paracetamol rek je het altijd wel tot er ergens een apotheek open is. En bedenk maar zo: waar je ook heen gaat: daar zijn ook baby's. Dus overal kun je dat soort dingen kopen.
Liefs NElleke

Foei Kitty!!!!

Weet je nu nog niet dat je hier alles, maar dan ook alles kunt vragen??????
Niks is raar, niks is vreemd, niks is afgezaagd hoor!
Gewoon vragen wat je vragen wil en zeggen wat je zeggen wil hihi

Dikke kus van Cissy en Fabio

Wij zijn al een week weer terug van vakantie en hadden meegenomen:

Luuf (bij verkoudheid), zetpillen paracetamol, spul voor doorkomende tandjes, neusdruppels bij verkouden neus, thermometer, zakdoekjes, spul voor oppervlakkige schrammen en lichte verbrandingen, aftersun.  En we hebben bijna alles wel nodig gehad, want onze dochter werd dus verkouden tijdens de vakantie. Ook kreeg ze er weer een tandje bij, dus alles kwam van pas.

ow ja, die termometer en doorkomende tandjes druppels had ik ook mee (beetje dement aan het worden)
Wij hebben trouwen niks ervan nodig gehad....
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan