afgezien

A

Anoniem

Guest
Hey meiden.
Gisteren heb ik me toch afgezien.
Het begon na de lunch. Buikpijn en rugpijn. Ik dacht echt aan een nierontsteking. En daarbovenop nog brandend maagzuur. Mijn verloofde zat op cursus en moest daarna gaan trainen, en ik kon hem niet bereiken. Een dokter kon ik ook niet bellen want die spreken hier allemaal beroerd engels (ik woon in Griekenland) En mijn schoonouders of schoonzus kon ik ook niet bellen. Want niemand weet dat we voor een baby aan het gaan zijn. En ik durfde geen pijnstillers nemen want je weet maar nooit. Alles moest er gewoon terug uit. Ik kon niets binnenhouden, zelfs geen water. Maar ik had en heb geen diarree, dus de buikgriep kunnen we uitsluiten. Ik voel me vandaag ook beter. Ik kan een beetje eten en de pijn is veel minder, dus die nierontsteking kunnen we uitsluiten. Ook het brandend maagzuur is gebeterd. Enkel nog een beetje gevoelig. Alleen heb ik nu nog een zeurende pijn in mijn lage onderbuik. Was het mijn ei? Ik dacht dat ik dat vorige week donderdag had. Als ik kijk wat het kan zijn, dan weet ik het niet meer. Het is net op de dag dat een eventuele innesteling zou plaatsvinden, als ik donderdag idd mijn ei had. Maar met het zwakke zaad van mijn vriend is die kans wel heel klein.En ik heb geen bloed verloren. Ik ben nog steeds heel duizelig en heb precies uren ondersteboven gehangen. Iets verkeerds gegeten kan ik ook uitsluiten, want ik had gekookt en iedereen die ervan gegeten heeft, heeft nergens last van gehad. Misschien is het wel de stress geweest die we de afgelopen weken hebben meegemaakt. Maar afgezien heb ik wel. Hopelijk blijft vandaag mijn eten (yoghurt en een beetje soep) er wel in.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?
knuffels Sita    

Hoi Sita,

Wat ontzettend vervelend voor je dat je niet lekker bent en dat je gisteren zo'n pijn hebt gehad. Het lijkt me dan wel moeilijk voor je dat je niet even iemand kan bellen daar.
Als je geen bloed hebt verloren, lijkt het me niet dat je een eventuele miskraam hebt gehad. Kan het op de een of andere manier toch zijn dat je ergens sterk op hebt gereageerd? Heb je iets gegeten met veel kruiden en dat het bij jou gewoon echt verkeerd is gevallen (en bij de rest niet)?
Als je spanning hebt gehad, kan dat misschien ook op die manier ontladen. Doe maar gewoon even heel rustig aan en ook voorzichtig met wat je eet. Soep is inderdaad goed en een beschuitje ofzo.

Succes!

Lies

Terug
Bovenaan