Afkeer van avondeten!!

Hallo allemaal,

Sinds vorige week heb ik afkeer van avondeten vooral warme maaltijden gaan er echt niet in. Ontbijt en lunch wel maar warm eten echt niet!



hebben jullie hier ervaring mee? Eet wel veel fruit en probeer wel wat groenten rauw weg te eten



groetjes linda

18+1
 
<p style="text-align: left;">Heel herkenbaar! Ik had het beide zwangerschappen ik kon het vaak ook echt niet binnenhouden, ik heb helaas geen tips voor je.</p>
 
Hoi hier hetzelfde probleem. Vooral een stuk vlees krijg ik bijna niet weg. Normaal had k daar geen probleem mee.

Ik eet ook heel graag een stuk fruit. Hoe ver zijn jullie? Ik ben nu 19 wk 3 dgn.
 
Heel herkenbaar, dit heb ik in t begin ook wel gehad, nu kan ik me er beter op aanpassen. Ik merkte dat er te lang tussen lunch en diner zat en dat een tussendoortje niet hielp om misselijkheid tegen te houden. Soms voelde ik geen misselijkheid maar wel afkeer voor avondeten. Ik merk dat het nu beter gaat doordat ik om 16u/17u nog een boterham eet en daardoor die misselijkheid niet heb. Ik ben nu 13 weken.
 
<p style="text-align: left;">Herkenbaar! Net voor het eten een stuk fruit eten helpt wel. mijn diëtiste raadde het me aan als een eetlust opwekken, en dat hielp enorm.</p>
 
Terug
Bovenaan