Afkolven een Handkolf of een elektrische kolf/

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal..

nou zijn wij aan het kijken voor een kolf omdat ik straks wil gaan
afkolven als ik weer aan het werk ga.
Wat hebben jullie gekocht een elektrische of een handkolf
en wat bevalt nu het beste??

vr gr damam

hi

ik heb zelf een handkolf gekocht van medela, omdat ik  alleen af en toe kolven, als ik weer aan het werk ga stap ik op kv over. Maar als jij echt gaat kolven tijdens je werk enzo, is misschien een electrische beter, en dan een dubbele, ben je wat sneller klaar.

groetjes,
lia

Hoi Damam

Ik heb de handkolf van Avent. Die heb ik van een lieve collega gekregen.
Zij staat altijd op de 9 mnd beurs met Avent. Ik ben er erg tevreden over.
Hij is makkelijk in gebruik en als er iets stuk is je hoeft maar te  
bellen en het onderdeel wordt thuis gestuurd. Gratis en voor niks.  
Je hebt levenslange garantie en snel in huis. Hele goede  service vond ik.
Ga hem straks weer gebruiken.

Veel succes met  een keuze maken  
Liefs Cindy

Hoi hoi,

Heb een dubbele elek. van Medela!
Bevalt me erg goed!!
Maakt wel enig geluid, en kan ook op batterijen!

succes met uitzoeken!!

Bertine

Hoi hoi,

ook ik heb vernomen dat een handkolf (van avent) het makkelijkste zou zijn in gebruik.
Maar ik denk dat dit ook weer een beetje persoonlijk is.
Ik heb in alle geval een handkolf van avent op de geboortelijst gezet.

LIefs,
van ons...

Ik heb de vorige keer een electrische kolf gehuurd via de thuiszorg. Mocht het nodig zijn dan doe ik dat dit keer ook weer.

Groetjes,
Rosanne

Ik heb nu 2 weken een kolf gehuurd van de thuiszorg. Je moet het opvangbakje enz wel kopen maar het werkt wel echt super!
Als je voor een kortere periode een kolf nodig hebt is dit echt een goede oplossing. Als je borstvoeding blijft geven als je gaat werken kun je altijd tegen die tijd nog een kolf aanschaffen. Er zijn ook andere bedrijven waar je kolven kunt huren, ook voor enkele maanden, dan kun je ook verschillende uitproberen voor je iets aanschaft.

Succes met de borstvoeding!!

groetjes Cathelijne

Bij mijn zoontje heb ik  maar kort borstvoeding kunnen geven. Het ging prima, melk in overvloed, maar door sterven van mijn schoonmoeder, 4 weken na geboorte, liep voeding erg terug. Ik ben begonnen met kolven in het ziekenhuis. Met een grote dubbele kolf. Dat was wel luxe. Eenmaal thuis mocht ik  de mini  electric kolf van medela van een vriendin lenen. Deze werkte goed, vond alleen dat hij erg veel lawaai maakte en het is een enkele kolf dus het duurde wat langer.
Ook deze keer heb ik de kolf van mijn vriendin. Ga eerst kijken of de borstvoeding wil lukken. Misschien dat  ik dan wel alsnog een dubbele kolf bij thuiszorg huur, want  een dubbele scheelt toch wel veel in tijd hoor.

Groetjes Sabine

Terug
Bovenaan