<p>Hoi mama's en papa's </p><p>Onze dochter van bijna 19 maanden eet haar fruitpap enkel met afleiding. Toen ze nog 6 maanden was, zijn wij daarmee begonnen om haar beter te doen eten. Ze kreeg een prulletje om te bekijken en dan ging het goed. Naarmate de tijd vorderde, wou ze meer en meer verschillende dingen. Op een gegeven moment moesten we wel 10 speeltjes pakken per papje. Daarna waren het boekjes en nu zijn we overgeschakeld op tv. We wilden niet van de 1 op de andere dag de afleiding helemaal wegnemen. Het rare is dat ze dit de laatste tijd enkel nodig heeft met haar fruitpap. Avondmaal eet ze bijna zelf met het lepeltje en bijna zonder afleiding. (ze eet nog steeds fruitpap, met bambix, omdat ze brood vertikt te eten, eender wat je erop smeert) en aangezien ze door veel ziek zijn in de eerste 3 maanden veel gewicht was verloren, wilden we de afleiding nog even houden. </p><p>Nu kan je wrs al raden dat de tv ook niet goed meer begint te werken. Mijn geduld raakt langzaam op. Nu is ze al enkele maanden kerngezond en goed op gewicht (10 kilo).</p><p>Wat zouden jullie doen? Vandaag wou ze haar fruitpap weer niet. 3 happen en ze draaide haar hoofd weg. Na haar fruitpap is het bijna slaaptijd dus nu heb ik haar gewoon direct in bed gestopt. De fruitpap zal klaarstaan als ze wakker wordt.</p><p>Maar ik ben zo bang dat ze nooit normaal gaat willen eten. Ze zou nu eigenlijk smorgens een boterham moeten eten èn voor haar slaapje de fruitpap. Met geluk kom ik enkel aan de fruitpap.</p><p>Dit is haar voedingsschema:</p><p>8u30: opstaan en fles 150 koekjesmelk</p><p>10u30 fruitpap</p><p>12u slaapje</p><p>15u fruitsnack</p><p>16u zoet snackje</p><p>18u avondeten</p><p>19u fles 170 Nan 3</p>