Afmelden, ik ga naar de meimama's

Hoi allemaal,

Ik was uitgerekend op 16 juli 2009 en volgde het forum met enige regelmaat.
Hierbij meld ik mij af omdat ik naar het meiforum ga.
Op 16 mei 2009 is totaal onverwacht na een zwangerschapsduur van 31-2 weken onze zoon Daniël Josiah geboren met een gewicht van 2070 gram.

Hij ligt in een couveuse, maar ademt zelfstandig. Het ziet er erg goed uit. Alleen hij is klein en we hopen dat we hem op de uitgerekende datum thuis zullen hebben.

Groetjes allemaal en nog veel succes in de komende weken

Marleen

Hoi Marleen,

Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Zomaar 2 maanden te vroeg zeg. Goed te lezen dat hij het goed doet. Ik hoop idd ook voor jullie dat hij rond de uitgerekende datum lekker met jullie mee naar huis mag.
Hoe gaat het verder met jou? Ben je ook nog in het ziekenhuis of al thuis?

Sterkte met je herstel en probeer lekker te genieten van je zoon ook al ligt hij in de couveuse.

Anja

Hoi Marleen,

Dat zal even schrikken geweest zijn! Gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Ik wens jullie het allerbeste en hoop dat hij snel naar huis mag!

Groetjes, Marisa

Hee hoi!

GEFELICITEERD! De eerste juli baby is al geboren! wow! ik ben zelf ook op de 16e uitgerekend... Hopelijk blijft alles goed gaan en mag hij gauw mee naar huis.
Geniet ervan! Met jou zelf ook alles goed?

Groetjes Alberdien

Jeetje, is alles goed gegaan? Dat was vast schrikken! Alles goed met hem? En met jou? Was er al een reden voor risico vroeggeboorte? Ik hoop dat je ondanks alles kan genieten van je zoon en hem snel mee naar huis mag nemen! Gefeliciteerd hoor!

wendy

Gefeliciteerd!!! Jeetje wat snel joh, wat is er gebeurd?
Als je nog vragen hebt, dan hier een mammie met ervaring... mijn eerste zoon was er na 33,3 weken (1835 gram) en heeft 3 weken in het ziekenhuis gelegen.
Veel sterkte en ik wens jullie tzt een geweldige thuiskomst!!!

Terug
Bovenaan