afname symptomen

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu 10 weken en 4 dagen zwanger.

In het begin was ik verschrikkelijk misselijk, pijnlijke borsten, vaak plassen en moeite met een grote boodschap.

Het enige waar ik nu nog last van heb is dat ik nog moeilijk naar de wc ga (en dan heb ik het niet over het plassen, want dat moet nog vaak genoeg)

Ik hoor dat de symptomen na ongeveer 3 maanden afnemen. Of is het mogelijk dat het ook eerder minder wordt? Of zou het wellicht door de hitte komen? Of moet ik me toch enigzins zorgen gaan maken?

Hoi,
nou zorgen zou ik me vooral niet maken. De een heeft nergens last van en de ander wel. Ook de symptomen zijn bij iedereen verschillend. Wees maar blij dat het nu afneemt.
Als je last hebt is dat  gemiddeld tot 12 -  16 weken, maar er zijn er ook die 9 maanden last hebben. Dus als jij het niet meer hebt, dan geniet daar maar van en nu hopen dat het de rest van de tijd ook wegblijft.
Ikzelf ben 5x flink ziek geweest en nu lijkt het ook "over" (ben bijna 15 weken). Ik hoop dat mijn gevoel klopt.
Groetjes V.

hoi,

Als je kijkt bij zwanger (onder ouderschap, zie linksboven) en dan bij kalender, lees je dat symptonen afnemen bij week 11, m.a.w. stilte voor de storm.

p.s. ik hoop dat het lukt (stoppen met roken). Ik ben gestopt toen mijn test positief was. Soms heb ik het ook moeilijk vooral na het eten. Ik denk wel als je iets echt wilt,dan lukt het wel. Tenminste als je het zelf in de hand hebt. Bij roken is dit nl. het geval.

Sterkte ermee en een fijne zwangerschap toegewenst.

groetjes Azmina.

quote: Monique 36 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2006 21:30:31'));

hoi,

Als je kijkt bij zwanger (onder ouderschap, zie linksboven) en dan bij kalender, lees je dat symptonen afnemen bij week 11, m.a.w. stilte voor de storm.

p.s. ik hoop dat het lukt (stoppen met roken). Ik ben gestopt toen mijn test positief was. Soms heb ik het ook moeilijk vooral na het eten. Ik denk wel als je iets echt wilt,dan lukt het wel. Tenminste als je het zelf in de hand hebt. Bij roken is dit nl. het geval.

Sterkte ermee en een fijne zwangerschap toegewenst.

groetjes Monique

Terug
Bovenaan