Afnemen symptomen 5 weken

Hallo meiden,

Vorige week ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben, jippie!

Maar nu mijn verhaal: In de zomer heb ik een miskraam gehad, waar er bij de echo van 8 weken een leeg vruchtzakje te zien was. Hierna de miskraam opgewekt met cytotec en uiteindelijk toch nog de curettage moeten ondergaan.

Bij die zwangerschap sloeg de twijfel of het wel goed was na een paar dagen toe doordat mijn borsten minder gespannen aanvoelden. Dat kwam en ging met vlagen. Ik heb mezelf er toen doorheen weten te slepen met het idee: ik zie geen bloed, dus het zal wel goed zijn, maar ja dat was uiteindelijk niet goed....

Nu sloeg vannacht de paniek toe :( mijn borsten voelden niet meer gespannen en ik was er opeens van overtuigd dat het wel eens foute boel zou kunnen zijn. Een heel naar gevoel, wat ik deze keer echt geen weken vol kan houden, er is even niet zo veel wat me gerust kan stellen. Ik ga hiervoor zo ook de verloskundige bellen.

Nu is mijn vraag: wie herkent dit en kan hier op reageren? Ik hoop zo dat er ook mensen zijn waarbij het uiteindelijk wel is goed gekomen!

Dank je wel alvast.
 
Hoi,

Hoi is het nu? Heb je inmisdels al een afspraak gehad bij de vk?

Ik heb vorig jaar een m.a gehad en ook laten verwijderen met een curretage. Nu ben ik zelf ook weer zwanger. Als het goed is vandaag 9, 5 weken. Maar ben als de dood. Ik voelde me vanaf het beging hondberoerd en super gevoelige borsten. Nu sinds 2 dagen is dat veel minder. Zelf nu ook niet echt een idde wat ik hier mee aan moet. Mijn afspraak bij de vk is over een week
 
Terug
Bovenaan