Afnemende kwaaltjes??


HAllo Allemaal,

Ik ben nu 11w zwanger en heb vanaf het begin al last van een paar kleine kwaaltjes. Aan het einde van de dag last van mijn buik (trekkerig gevoel) en last van lage rugpijn en een beetje moe. Verder eigenlijk niets, het gaat goed!

Met 6w6d hebben we een echo gehad en hebben we het hartje zien kloppen!!

Nu sinds een dag of 3 heb ik geen kwaaltjes meer en maar ik me een beetje ongerust.
Hebben jullie dat ook zo ervaren, afnemende kwaaltjes rond deze tijd??

Deze week heb ik gelukkig een afspraak met de vk en die gaat dan weer proberen of we het hartje kunnen horen.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Een beetje ongeruste as moeder
 
Hallo,

Bij mij namen de kwaaltjes tussen de 3 en 4 maanden af, maar de verschillen daarin zijn nogal groot.

Als je eenmaal op de echo het hartje hebt zien kloppen, is de kans dat het met de zwangerschap nog misgaat erg klein (volgens de gyn), dus voorlopig geen reden om je zorgen te maken!

Goed weekend,

N.
 
Hoi,
Bij mij begon 2 weken geleden dat zeurderige gevoel en misselijkheid.
Toen ben ik ook pas gaan testen en bleek ik zwanger te zijn.
Nu 2 weken later (week 8) voel ik me al een paar dagen alsof er niets aan de hand is. En dan ga je denken.. ben ik wel zwanger, zit er wel iets in mijn buik (nog)? Over 2 weken krijg ik pas mijn termijn echo en ik maak me ook wel een beetje ongerust. Ik heb wel berichtjes gelezen dat het niet zo hoeft te zijn dat je altijd wat merkt. En daar houd ik me maar aan vast. Je leest natuurlijk ook veel narigheid en dat maakt je wel weer ongerust. Gelukkig voor je dat je het hartje al een keer hebt horen kloppen, dat is toch al heel positief!
Houd vol en groetjes,
Una

 

Beste N. en Una,

Bedankt voor jullie reactie en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik heb inderdaad ook gelezen dat als je het hartje al hebt zien kloppen er een kleine kans is dat het alsnog fout gaat. Maar de laatste paar dagen lees ik helaas ook op ander forum dat het bij een aantal is mis gegaan, brrrrr en dan maak ik mezelf een beetje zorgen. Hormonen hé, :)

Maar daar gaan we in ieder geval niet vanuit. Denk dat ik van geluk mag spreken dat ik me zo goed voel.

Una ook spannend voor jou over twee weken.
Beide succes en nogmaals thx.

AS Moeder

 
Hoi!

Gek he, dat we steeds maar weer de bevestiging zoeken dat we toch echt zwanger zijn. Probeer je ongerustheid te relativeren. Zolang je geen extreme krampen hebt en bloedverlies is er absoluut geen reden om aan te nemen dat het niet goed zou zitten. Dus spreek jezelf toe! ;) Geniet en heb vertrouwen in je lijf!

Fijne zwangerschap!

Groetjes, Floor.
 
Terug
Bovenaan