afnemende zwangerschapskwaaltjes binnen een week tijd?

<p>Hoi meiden,</p><p>İk ben vandaag als het goed is precies 4 weken en 2 dagen zwanger. ik heb een week geleden een test gedaan en deze was 5 dagen voor nod al posi. daarna tot nod om de 2 dagen gedaan tot het streepje echt donkerder dan de controlelijn werd, en dit was ook het geval. vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger ben heb ik last gehad van kwaaltjes. obstipatie en aambeien heb ik tijdens de innesteling last van gehad en nu tot op deze dag nogsteeds. ik had ook last van een opgeblazen gevoel na elke maaltijd. en m’n borsten waren zo gevoelig dat lopen zelfs pijn deed. nu zijn ze sinds 2 dagen minder gevoelig en minder groot dan een week geleden. na de maaltijd ook geen opgeblazen gevoel meer. moet ik me zorgen maken of is dit normaal?</p>

Hoi,
week 4/5 is sowieso nog vroeg voor kwaaltjes! Het gaat pas echt opbouwen vanaf week 6 tot en met 9 dus ik zou nu nog even genieten!

Ik had zelf pas bij week 7/8 last van kwaaltjes.. ben nu 34 week. Maar als het niet goed voelt kan je altijd je vk even bellen en bij hun de vraag leggen! 

Ik denk niet dat je je meteen zorgen hoeft te maken. Doe je dit toch wel, bel dan de verloskundige , dan weet je het zeker. Maar bij zo'n prille zwangerschap komen en gaan de kwaaltjes.  Dus kan best zijn dat je nu wat minder kwaaltjes ervaart,  maar bijv volgende week of die week erop weer meer. Je lichaam begint zich aan te passen en ruimte te maken voor een uiteindelijk groter wordende baarmoeder.  
Geniet ervan dat je zwanger bent!  Met een beetje pech krijg je nog genoeg (andere) kwaaltjes . 

Hi!
Hier hetzelfde... nu bijna 5 weken zwanger als het goed is. 
100 testen verder allemaal positief dus echt zwanger haha! Ook totaal geen klachten nu merk ik wel dat m’n tepels gevoeliger worden en ik moe ben op begin borrel in m’n buik en lage rugpijn maar ook verder niks geks!
Alleen maar beter minder klachten inderdaad ????
Liefs Demi

Hi, 
Bij mij wisselen die kwaaltjes ook. Elke 2 dagen had ik verschillende dingen en soms helemaal niets. Nu 7 weken zwanger en alleen de misselijkheid blijft trouw elke dag terugkomen vanaf 5,5 weken, iets wat ik liever niet heb ? Een keertje ben ik zo gaan stressen daardoor sat nog dezelfde avond flink wat heb gekregen ?? Ik heb ook gelezen dat het volkomen normaal is. Sowieso net voor NOD en een weekje daarna had ik niet veel, voornamelijk lage buik- en rugpijn, ook wat gevoeligere bosten, maar dat wisselde echt per dag. Vanaf 5,5 weken een heel boeket met kwaaltjes opeens, voornamelijk misselijkheid, darmklachten, vermoeidheid en het koud hebben. 

Terug
Bovenaan