Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hi dames, </p><p>Mijn meisje van 3 mnd heeft afplatting bij der achterhoofd, en ook de zijkant staat iets boller. Maandag bel ik zwz de fysio ! Maar hebben jullie zelf ook tips ? </p><p> </p><p>Dankje</p>
Oversteekt ze ook? Onze had een kleine afplatting. We moesten een aankleed kussen in de box leggen met een kussen aan het hoofdeinde eronder dat hij schuin stond, als ze op de zij ligt een handdoek opgerold achter de rug ( stutten) tussen de beentjes door voor der buikje ( weet niet hoe ik het uit moet leggen. En voor het over strekken op de rug op het kussen en de handdoek onder de beentjes/ billen.
Veel in de draagzak/doek, en als ze ligt een beetje schuin op d'r zij leggen door een opgerolde hydrofiele luier onder haar billen/rugje te doen, wel goed wisselen van kant, anders krijg je weer 1 platte zijkant.
Vaak trekt het ook bij zodra ze meer op de buik gaan liggen, dus zou hier ook alvast mee oefenen.
Zoontje had dit ook.
veel het hoofdje draaien, lekker op de buik oefenen en wat in de draagzak zodat je het hoofdje ontlast.
Onze zoon is een echte buikslaper geworden vanaf 6 maanden en zn hoofdje is best wel bijgetrokken! Lang zo plat niet meer als in t begin! Maar een echte mooie bol heeft hij ook niet maar ik stoor me er niet aan
Wij hebben ons zoontje vanaf het begin in een zijslaapkussen gehad, steeds om en om leggen. Ook zijn we bij een osteopaat geweest die de voorkeurshouding kan verhelpen.
hij heeft hierdoor helemaal geen last van afplatting gehad op kale ligplekken op zijn hoofdje, hopelijk kun je er nog iets mee succes