Zoals jullie waarschijnlijk allemaal al weten heeft Anne een afplatting aan de linkerzijde van haar hoofdje. Ook haar oortje staat aan die kant meer naar voren en haar gezichtje ook al kan je dat op onderstaande foto niet goed zien. Ik vroeg me af hoe erg jullie deze afplatting vinden.
Morgen gaan we praten met de fysio over een helmpje.......................
We krijgen veel verschillende reacties. De meesten vinden het wel meevallen, maar ja.... Wij weten nog steeds niet goed wat we ermee willen. Hoe 'erg' vinden jullie deze afplatting? (het oortje vind ik eigenlijk erger, want dat zie je ook bij foto's die van voren genomen zijn erg duidelijk. er staan foto's van Anne van voren genomen bij de topic 'Naar de fotograaf geweest' (zo heette die geloof ik).
Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes,
Natasja
Morgen gaan we praten met de fysio over een helmpje.......................
We krijgen veel verschillende reacties. De meesten vinden het wel meevallen, maar ja.... Wij weten nog steeds niet goed wat we ermee willen. Hoe 'erg' vinden jullie deze afplatting? (het oortje vind ik eigenlijk erger, want dat zie je ook bij foto's die van voren genomen zijn erg duidelijk. er staan foto's van Anne van voren genomen bij de topic 'Naar de fotograaf geweest' (zo heette die geloof ik).
Alvast bedankt voor de reacties.
Groetjes,
Natasja