Afplatting....

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal al weten heeft Anne een afplatting aan de linkerzijde van haar hoofdje. Ook haar oortje staat aan die kant meer naar voren en haar gezichtje ook al kan je dat op onderstaande foto niet goed zien. Ik vroeg me af hoe erg jullie deze afplatting vinden.
Morgen gaan we praten met de fysio over een helmpje.......................  
We krijgen veel verschillende reacties. De meesten vinden het wel meevallen, maar ja.... Wij weten nog steeds niet goed wat we ermee willen. Hoe 'erg' vinden jullie deze afplatting? (het oortje vind ik eigenlijk erger, want dat zie je ook bij foto's die van voren genomen zijn erg duidelijk. er staan foto's van Anne van voren genomen bij de topic 'Naar de fotograaf geweest' (zo heette die geloof ik).

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes,
Natasja

Hoi Natasja,
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het eigenlijk niet zo goed kan zien op de foto. Van de oortjes wel, maar ik zie niet goed dat het hoofdje plat is. Dat kan zijn dat het idd wel meevalt, kan ook zijn dat ik niet naar de juiste plaats kijk.
Patricia

Hallo,

Jeetje, moeilijk hoor zo'n beslissing nemen....Ik zie idd wel dat het  het oortje anders staat, en het hoofdje is wel wat platter, maar het is niet echt heel goed te zien. Wat zegt de kinderarts ervan dan????

Hoi!

Tis heel moeilijk om het op de foto te krijgen. Haar oortjes en neusje moeten er eigenlijk op om het goed te kunnen zien, maar de afplatting zit wat lager. Ik zal straks weer een poging doen als ze drinkt (ze heeft net op en ligt nu te slapen).
We zijn vandaag naar de fysio geweest. Zij heeft nog een keer alle spiertjes van Anne gecontroleerd en er is echt niets mee aan de hand. We gaan straks een afspraak maken met het Sophia Kinderziekenhuis. Dit is alleen om info in te winnen, zodat we later een goede beslissing kunnen nemen.
Meer kan ik er eigenlijk niet over kwijt. Ow ja, Anne ligt qua ontwikkeling keurig op schema. Ze hebben er een tabel bijgepakt en Anne scoort gemiddeld. En dit terwijl ze op het CB altijd zeggen dat het te weinig is.....

Groetjes,
Natasja

Terug
Bovenaan