Afreageren

Hallo Allemaal,

Ik ben een paar dgn nieuw hier op het forum. Ik ben in verwachting van mijn eerste en op 2 januari 2006 uitgerekend. Nou vroeg ik me af:

Hebben meer van jullie last van buien? Ik kan het ene moment poeslief zijn en er hoeft maar iets te gebeuren en ik ben pislink. Vreselijk vermoeiend!! Mijn vriend zegt dat het de hormonen zijn, dat weet ik wel, maar ik vind het  is niet leuk voor hem. Hij is diegene die het dichtstebij is en op hem reageer ik alles af, ookal probeer ik dit niet te doen.Zijn er meer van jullie die  hier last van hebben of last van hebben gehad? En gaat het over????

Groetjes Siona
 
Beste Siona,

haha, welkom in de wereld van de hormonen!!! Ja ik ken die buien maar al te goed, en idd is mijn man de gene die het moet ontgelden!
Wees gerust, het gaat over! (als je ontzwangerd bent ongeveer) Verder zou ik als ik jou was je er maar niet al te druk over maken. Het hoort erbij zeggen ze en als je vriend/man begrijpt dat je het niet zo meent en weet dat het je hormonen zijn, zou ik mezelf erbij neer leggen. je kan er gewoon niets aan doen.

Succes ermee!
Groetjes Brenda
 
hoi siona,

je bent echt niet de enige ook ik heb er last van en ben nu 31 weken en 4 dagen zwanger. in het begin wist mijn vriend niet wat hem over kwam want om de stomste en kleinste dingen werd ik al boos en chagerijnig heb hem toen ook uit gelegd dat het door de hormonen komt. en als ik nu weer last krijg van een bui dan laat mijn vriend me gewoon met rust want nu weet hij wel beter en zegt zelf al vaak: heb je weer last van je hormonen??

dus of je er helemaal van af komt dat weet ik niet kan alleen voor me zelf spreken.
en wees blij dat je vriend er begrip voor heeft want hun voelen niet wat wij voelen, toch?
en laat alles maar op zijn beloop gaan want dat doe ik ook.

veel plezier met je zwangerschap en geniet tussen de buien door

veel liefs

sonja (08-08-2005)
 
Hoi,

Bedankt voor jullie reactie, het is wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben die zo gemeen is .

Ik weet dat het hormonen zijn, maar af en toe word ik helemaal gek van mijn eigen gedrag..

groetjes siona
 
Ja, ik ben nog niet zo heel erg ver, pas 5 weekjes, maar die hormonen doen hun werk. Ik verander agf en toe in een waar monster. Ik reageer ontzettend fel, kan het ook niet inhouden... Ach, maar het is voor een goed doel zeg maar..  
 
Terug
Bovenaan