afscheid beugelbeha :(

hoi dames,
van de week heb ik na lang uitstellen toch echt afscheid moeten nemen van mijn mooie (en sexy ;) ) beugelbeha's.. ze passen gewoon echt niet meer!
helaas pindakaas, maar ik heb weer van die lelijke dingen aan.. Ik was 4 maanden geleden zo blij dat die voedingsbeha's de kast in konden!
ben ik de enige die het raar vind dat ze daar geen mooiere voor maken? heb ik eindelijk mooie volle borsten, moet ik ze in zo'n beha hangen..
of heb ik ergens iets over het hoofd gezien???
ik hoop het!!!

Jammer hè.
Ik moet vanmiddag ook echt andere bh's gaan kopen. Heb nog steeds beugelbeha's aan, maar alles puilt er gewoon uit.
Ik had alleen gehoopt dat ze daar ook leuke van hadden....
Mijn vriend is erg blij met mijn grotere borsten, maar van mij hoeven ze echt niet verder te groeien!
Ik begon van te voren met een D-cup, wat met mijn lengte en figuur al een beetje overdreven is.
Nu lijkt het wel nep!

Als ik mooie vind laat ik het je weten :)

ik heb na 2 maanden mijn eerste nieuwe bh gehaald,omdat een beugel bh toen al niet echt lekker meer zat.Mooi zijn ze niet nee. Althans ook ik heb nog niet leuks kunnen vinden.
Als iemand wel leuke vind dan hoor ik het graag.

Ik heb van het merk Triumph een beugelbh met softcup gekocht. Niet heel goedkoop, maar ziet er wel een stuk fatsoenlijker uit dan die voedingsbh's. Wil ook echt een voorgevormde cup hebben. gewoon 1 maat groter gekocht dan ik nu heb, dus kan ie weer even mee.

ik heb gewoon een cup groter een c maar heb net een nieuwe beugel bh gekocht voorgevormd. maar dan een maatje groter nou past nog super goed gelukkig.

Ik zou gewoon lekker een maat groter met beugel kopen. Wie draagt er nu voedingsbeha's als er nog niets te voeden valt...?
Weinig sexy en niet nodig. Beetje investeren in jezelf hoor. Het gevoel van jezelf aantrekkelijk voelen is die nieuwe aanschaf in een maatje groter meer dan waard! (Ook leuker voor je partner om naar te kijken...)

Groetjes,
Mariska1973

Terug
Bovenaan