afscheid genomen bij de sportschool!

ja het zat er aan te komen ma naar 31 weken zwangerschap ben ik tot de conclusie gekomen dat het me niet meer lukt,dus heb vanavond afscheid genomen hoe moeilijk ik het ook vind als fanatieke sporter.zat te janken in de auto [ja weer zon huilbui] mijn man keek me aan van nou moei daarom huilen.maarja heb natuurlijk veel vrienden gemaakt op de sportschool en die zie ik nu ook een tijd niet meer.dus nu maar beetje wandelen ofzo.
gr cinderella

Hé!

Ik ben van augustus en kijk regelmatig ook even bij jullie op het forum en zag je berichtje.
Voor mijn zwangerschap kwam ik ook elke dag in de sportschool, op vrije dagen was ik er wel 2 uur!

Toen ik eenmaal zwanger was ben ik het rustiger aan gaan doen maar ging nog steeds regelmatig. Ik kwam ook op een punt dat ik niet meer kon, eerst een dag werken met 29 kinderen in het onderwijs en vervolgens nog gaan sporten. Dat was net teveel van het goede. Dus ben ik een tijdje niet geweest. Tot....mijn verlof begon. Mensen verklaren me miss voor gek maar ik merk dat het echt goed is voor me.
Natuurlijk niet héél fanatiek aangezien ik nu 37+4 ben maar bijna elke dag ga ik even fietsen en rustig op de loopband. Een paar oefeningen voor me armen en soms benen en dan ná een uurtje weer naar huis. Het helpt trouwens enorm tegen het vocht in mijn lichaam.

Ik wilde dit even met je delen, ik weet niet hoe je je voelt maar op je gemak fietsen of wandelen op de loopband....en dan ben je er toch!

Succes! Liefs Marleen

Hoi Cinderella!

Ik weet een beetje hoe je je voelt.
Erg vervelend, vooral als je fanatiek bent en veel vrienden hebt gemaakt, het is toch een passie die je even achterlaat.

Ikzelf moest al in februari stoppen wegens lage bloeddruk, duizeligheid en ijzertekort.
Toen ging ik lopen en fietsen.
Nu kan ik niet meer fietsen, doet te pijn daar beneden, dus loop ik alleen nog. Voel me steeds beperkter, even voetballen met mijn neefjes wordt ook steeds moeilijker.

Ik verheug me op de dag dat ik weer echt naar de sportschool kan en me helemaal fit voel!

ja ik ben tot week 30 doorgegaan met zumba 3x in de week en heb nu 2x bodybalance gehad maar dat lukte ook niet meer moet me teveel aanpassen ivm bukken enzo.
maar fietsen en wandelen gaat nog prima,we gaan nu 2 weken op vakantie naar de bergen ik heb men nordic walking stokken al ingepakt haha.
gr cinderella

Terug
Bovenaan