Afscheid kraamhulp

Hey Meiden,

Morgen is hier alweer de laatste dag dat onze geweldige kraamhulp er is...
En ik zie er toch wel tegenop...
Alles gaat hartstikke goed; Bodhi doet het echt allemaal prima. De borstvoeding loopt hartstikke goed.
Zelf ben ik nog wel veel moe en pak ik alle rust die ik pakken kan, maar merk ook wel dat ik me steeds beter ga voelen.
Geen enkele reden dus dat de kraamhulp niet weg zou kunnen gaan...
Maar het is zo'n fantastische vrouw, zo lief en verzorgend. Ik geniet er zo van.
Ik ga haar heel erg missen en mijn kinderen ook!!
Naomi en Quinten worden ook zo vertroeteld door haar!!
Patrick moet deze week ook 4 dagen werken...dus het is echt ik en de kids dan....

Ik heb een boekenbon laten kopen, een doos merci en een lieve kaart... Hebben jullie de kraamhulp ook wat gegeven? En hoe gaat het bij de mama's die al zonder kraamhulp zijn?

Hier komt de visite ook nu pas op gang...dus zelf alle beschuitjes smeren....maar ben zooo trots dat ik blij ben dat we nu eindelijk met ons mannetje kunnen pronken!
Hoe gaat dat bij jullie?

Liefs Brigitte

Hey meid!

Ik zag er ook heel erg tegenop dat onze kraamhulp wegging.
Ze was zo lief en het klikte goed tussen ons!

Wij hadden ook een doos merci gekocht en een mooi kerststukje, een lieve kaart geschreven en Roan heeft een tekening gemaakt.

Toen ze weg was heb ik even heel erg gehuild.
Na een dikke knuffel van Roan en Finn ging het weer beter, zijn we allemaal lekker gaan slapen.
Het gaat hier heel goed zonder kraamhulp.
Ik zag er ook tegenop maar eigenlijk gaat het allemaal vanzelf!

Meid het komt allemaal goed en je kids zullen je ook wel goed helpen denk ik!

Geniet van je laatste dagje kraamhulp!

Liefs Danielle

Hey Brigitte,

Fijn dat het allemaal goed gaat met jullie! Snap wel dat je verdrietig bent dat je kraamhulp weg gaat.
Wat dat betreft heb ik echt geluk gehad want mijn beste vriendin was mijn kraamhulp.
Ik zie haar dus nog heel vaak en kan haar ook altijd bellen als er iets is.
We hebben echt geluk gehad dat we het zo hebben kunnen regelen, want als ze net op dat moment een ander gezin had gehad dan had ik pech gehad.
Heb haar een pakket van Rituals gegeven en een bosje bloemen. We moesten ook allebei wel een traantje laten hoor toen ze weg ging, ook al zag ik haar 3 dagen later weer :)

Maar toen ze weg was ben ik heel even onzeker geweest, vooral met het in bad doen, maar dat heeft maar even geduurd. Het gaat nu heel erg goed, alles wordt steeds makkelijker.
Alleen had Lars gisteren een smetplekje in zijn nekje en dan voel me gelijk weer schuldig. Blijkbaar melk tussen gezeten en niet goed schoon gemaakt.. Moest er gewoon van huilen. Vond het zo stom van mezelf.

Visite is nog steeds vrij rustig, we hebben in het ziekenhuis best veel bezoek gehad, maar er beginnen nu wel meer mensen te bellen. Ze hadden toch het idee dat ze ons even met rust moesten laten, wat ik helemaal niet erg vond :)

Nou meis, geniet lekker van je laatste dagje kraamhulp!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan