Afscheid... Met een knipoog

Vrijdag overviel het me... M'n kleding zit voor geen meter. Ook al ben ik pas 9 weken (en zelfs nog 3 kg lichter dan voor de zwangerschap), heeft mijn taille alvast afscheid genomen.
Hoe gaat dit bij jullie? En vanaf wanneer merkten jullie het voor het eerst?

Misschien dat je kleding straks weer normaal valt hoor. Je darmen enz zijn nog erg opgezet en dat neemt de komende weken af. Ik ben nu bijna 14 weken en heb nu mijn kleding weer normaal aan. Maar heb ook een aantal weken gehad dat ik toch echt mijn knoop los moest doen.

nou ik ben 14 weken en mijn buik is zeer aanwezig! hij groeit enorm snel en ze vragen me wel eens hoe ver ik ben? als ik zeg 14 weken zeggen ze ow jee wat gaat dat worden dan.. haha
het is ook niet mijn eerste dus het gaat wat sneller.
mijn baarmoeder zit ook al erg hoog dus het zijn niet mijn darmen.
ik was 8 weken dat ik geen broek meer dicht kreeg.
succes ermee!! ;-)

Ik ben donderdag 13 weken en kan nog m'n eigen kleren aan alleen als ik zit dan merk ik soms wel dat het heel fijn is om de knoop los te doen haha! Begin al een buikje te krijgen maar het is nu echt nog z'n "flubber" buikje! Dat je denkt ben je aangekomen? Haha dus hopelijk word het wel snel een zwanger buikje en dat mensen het dan echt zien! Al maakt helt me niet heel veel uit aangezien iedereen nu weetvdat ik zwanger ben en dus ook de oorzaak weten!

Ik ben nu 10 weken en ook ik pas mijn eigen kleding niet meer. Nu is het wel de tweede maar bij mijn dochter was ik ook al vrij snel dik en had op het laatst ook een mega dikke buik.

Ik ben nu 9 wkn+3dgn en ik heb alleen 's avonds na het eten dat het knoopje wat strakker zit. Dus dat moeten de darmen zijn, en een taille die had ik toch al niet echt :)

ik ben nu 12 weken en bij week 4 zat mijn spijkerbroek al niet meer lekker dus een elastiekje tussen de knoop en het gat! vanaf week 7 draag ik al een zwangerschapsbroek omdat ik gewoon niks meer pas! Dit is wel mijn 2e zwangerschap maar leuk is anders! ; )

Terug
Bovenaan