Afscheid nemen.. Nou ja beetje dan...

Lieve dames..

Na lang dubben heb ik voor mezelf en dus mijn eigen geluk gekozen. Erg moeilijke keuze maar goed ik kon niet anders. De IUI is mislukt, gelukkig hoe gek dat ook klinkt..
Deze week ga ik verhuizen naar een vriendin en vanuit daar verder kijken.
Kom zeker nog eens kijken hoe het jullie vergaat!

Het ga jullie goed ik denk aan jullie!
Bedankt voor alle steun de afgelopen tijd jullie zijn fantastisch!!!

Liefs xxxxxx

Je hebt helemaal gelijk, hoe moeilijk die keuze ook geweest is! Vind het heel dapper van je en ik wens je het aller beste!! Na regen, komt zonnenschijn!!

Sterkte! Liefs Lynn.

Ach meid, jammer dat je op deze manier bij ons vandaan gaat! Ik snap je keuze helemaal, uiteindelijk is je eigen geluk het belangrijkst. Moeilijk hoor, deze keuze maken.

Heel veel sterkte de komende periode en doe rustig aan. Krijg eerst alles maar even op een rij en probeer er idd van een afstandje naar te kijken.

Sterkte!

Liefs Daisy

Ik lees hier nog wel eens mee en heb je verhaal gelezen. Hoe moeilijk ook, goed dat je voor jezelf kiest en niet voor een relatie waarin misschien helemaal geen veilige en fijne thuisbasis is voor een kindje en voor jezelf.
Sterkte joh, ik hoop dat je nu even tot rust kan komen.
Wenser

Ach, meis... Wat een verschrikkelijk moeilijke keus, maar ik denk wel dat het een verstandig besluit is geweest. Vind het heel erg dat je ons gaat verlaten, we hebben zoveel lief en leed gedeeld! Maar vind het ontzettend dapper van je dat je alles op een rijtje gaat zetten, zonder je vriend.

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik hoop dat je eruit komt en je nieuw geluk zal vinden. Op wat voor manier dan ook!

Bedankt voor je luisterend oor en lieve adviezen!

Dikke knuffel!!

Pfft meid, geen makkelijke keuze, maar wel begrijpelijk. Het is altijd moeilijk om weer opnieuw te starten, maar het is voor jezelf het belangrijkste. Je hebt lang gevochten en soms is het helemaal op. Dan gaat het niet langer. Ik heb 5 jaar geleden ook voor mezelf gekozen en dat is de beste keuze geweest uit heel mijn leven. Wil niet zeggen dat het makkelijk was, maar zeker de moeite waard geweest. Ik wens je heel veel sterkte, maar ook heel veel geluk toe.

Liefs Supertje

Terug
Bovenaan