afscheid nemen van babytijd

nou antonio is ineens zo groot aan het worden zeg. afgelopen zaterdag heeft hij voor het eerst in zijn eigen kamertje geslapen want mijn zwager heeft eindelijk de verwarming gemaakt in zijn kamer. was er wel blij mee want hij draaide zich nu echt om in zn wieg (jaja daar lag hij nog in te slapen, had hem er eigenlijk snel weer in gelegd nadat ik hem 1 nachtje in de ledikant had gelegd, erg he) maar ja dat kon nu echt niet meer. sliep ook gellijk door tot 6 uur, ik blij maar was helaas maar 1malig.

verder staat hij nu opeens los, niet zozeer uit zichzelf maar wel als ik met hem ga slapen en blijft dan best wel lang los staan. zag hem van de week zelf kruipen op het vloerkleed en maakt een soort van kikkersprongetjes, zo grappig.

nog even en dan wordt hij 1 en moet ik echt afscheid nemen van de babytijd en het feit dat ik geen baby meer zal hebben, wordt er helemaal emotioneel van erg he.

is heel vrolijk manneke, geeft kusjes maar gaat ook een soort van discussie met me aan als hij iets niet mag dan zegt hij huhh en beweegt zijn handje op en neer.

verder doet hij nu ook klappen in zijn handjes als we het liedje zingen en zijn we hard aan het oefenen met hieperdepiep hoer maar in plaats van omhoog te doen staat hij als een stoere boy met zn handje zo van yoyo, echt grappig

Ook hier écht de laatste! Ik ben er klaar mee ook, dus helemaal goed. Zoals ons geboortekaartje al zei: Compleet gelukkig en gelukkig compleet zijn wij......
Vind t ook wel hard gaan, maar kijk met verwondering en trots uit naar wat er komen gaat!

jaa hier gaat het ook heel hard!
ze staat ze klapt en doet hoeraa!
oh en ze speelt ook verstoppertje en kiekeboe.

en sinds 2 dagen wil mevrouw geen fles meer drinken. hooguit 30 cc en slaapt dan nog van 9u tot 7u.

Pffft lijkt me inderdaad lastig als je weet dat alles voor de laatste keer is. Ik heb er nu al moeite mee dat Tjerk zo hard gaat en nummer 2 is toch al onderweg. Het is allemaal zo kort en ze zijn zo snel groot.

@ezc wauw mooie tekst.

Ik moet zeggen dat ik er totaal geen moeite mee heb dat onze lekkere beer groot word en steeds meer kan.
Ik vind het heerlijk haha en alles wat hij al kan, zwaaien in de handjes klappen kiekeboe zo leuk allemaal.
Gezellig praten kletsen mama, papa, die, da en dada(dag)
Nee hoor vind het goed zo en steeds makkelijker worden!
Maar dat neemt niet weg dat ik zo'n klein ding heerlijk word!

Hay querida.
Dale gracias a Dios por averte brindado todos tus hijos llenos de salud y divinos.
en geniet van de komende leeftijden.

Antonio is nog klein en jij heeft nog veeeeeeeeeeeeeel tijd om te genieten van deze leeftijd :)

Met mijn verstand begrijp ik helemaal wat je zegt, Lorena. Ik snap dat je het moeilijk vind.
Mijn eigen gevoel daarentegen is heel anders. Ik vind mezelf geen echte babymoeder. Begrijp me niet verkeerd, ik vind die kleintjes echt wel lief, hoor. Maar als ze ouder worden, vind ik het juist leuker worden. Een beetje zoals Louise ook al schrijft. Ik verheug me vooral op de tijd die komen gaat en heb niet het gevoel dat baby-achtige te gaan missen.

Neem de tijd voor het afscheid nemen van deze laatste babytijd en geniet er vooral van, meid!

Terug
Bovenaan