Afscheid nemen van de lieve Februari mama's

Lieve mama's

Het is me niet gelukt... om in de februari mama"s te blijven.. of er moet vandaag nog het een en ander gaan gebeuren... Ik ben bang dat ik straks naar de maart mama's moet.. mocht hij nu een deze dagen zich toch melden dan blijf ik gewoon lekker bij jullie kletsen hoor :):)

Iedereen die al bevallen is ga lekker genieten van de kleine ukkepuk, en iedereen die nog moet.. Heeeeel veel succes en ook ik hoop snel te kunnen komen vertellen dat ik ook mama geworden ben:)

xx

Gewoon bij ons blijven joh, ik ben eigenlijk een januarimoeder geworden, maar vond het een beetje onzin om ineens naar een ander forum te gaan.

JIj ook alvast heel veel succes, hoop dat je bevalling zich snel aandient.

Inderdaad, lekker hier blijven. We hebben 9 maanden lief en leed gedeeld en zou je nu naar een ander forum gaan.
Niet doen, gezellig blijven en succes nog voor de komende bevalling!!!

Groetjes

zo erg zijn wij niet hoor als maartmamas hoor ;-)
welkom.. en anders blijf je lekker bij februari kan me ook voorstellen hoor. je praat er al 9 maanden mee..
succes nog ff!

hallo dames vind het heel jammer maar ook mijn kleine meid zit nog lekker warm bij moeders vandaag laatste dag van februari dus helaas denk ik niet dat ik een februarimama ga worden maar aangezien ik me hier thuis voel bij jullie en al een tijdje ben blijf ik gewoon lekker bij jullie.
morgen heb ik weer een afspraak bij de verloskundige om te strippen ze hebben al 2 pogingen gedaan maar het lukt niet alles zit nog dicht,dus we hopen op morgen van wel en dat het doorzet want anders word ik zaterdagmorgen ingeleid!!!!!!
brr daar kijk ik echt tegen op maar goed we blijven duimen!!!

Terug
Bovenaan